کد خبر: ۸۹۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۴۴۲
حال محمدرضا حکیمی، نویسنده و پژوهشگر دینی، پس از بستری شدن در بیمارستان، بهبود پیدا کرده است.

محمدرضا حکیمی در بیمارستان بستری شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: حال محمدرضا حکیمی، نویسنده و پژوهشگر دینی، پس از بستری شدن در بیمارستان، بهبود پیدا کرده است.

محمدرضا حکیمی، پژوهشگر و اندیشمند دینی، به دلیل ضعف شدید بدنی، در بیمارستان بستری شد.

گزارش‌ها درباره دلیل بیماری این نویسنده، ضد و نقیض است. صفحه‌ای اینستاگرامی که به علاقه‌مندان حکیمی منسوب است، از ابتلای او به کرونا خبر داده و محمد کلهر، از اهالی رسانه هم آن را تایید کرده و نوشته است: «ظاهرا پس از دریافت دُز دوم واکسن کرونا، ایشان با فردی ناقل دیدار داشته‌ و مبتلا شده‌اند.»

مرتضی کیا از نزدیکان محمدرضا حکیمی هم در گفت‌وگو با مهر، از بهبود نسبی حال عمومی این اندیشمند خبر داد و گفت: «استاد حکیمی بعد از دریافت دُز اول واکسن کرونا، یک ضعف عمومی پیدا کردند اما دو هفته پیش با دریافت دُز دوم واکسن، ضعف جسمانی‌شان بیشتر شد تا در نهایت، دیروز (یک‌شنبه ششم مهر)، با تشخیص تیم پزشکی تصمیم گرفته شد تا استاد حکیمی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شوند.»

او ادامه داد: «الحمدالله حال نسبی ایشان رو به بهبود بوده که در وضعیت جسمانی استاد مشهود است.»

محمدرضا حکیمی، اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. از آثار او می‌توان به «الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب»، «فریاد روزها»، «سپیده باوران» و ... اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: