کد خبر: ۸۹۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
هافبک سایپا با نظر کادرفنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت و فعلا حق شرکت در تمرینات را ندارد.

مسلمان در اختیار باشگاه سایپا قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: هافبک سایپا با نظر کادرفنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت و فعلا حق شرکت در تمرینات را ندارد.

تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه صنعت نفت آبادان یک بر صفر مغلوب شد تا با باقی ماندن در رتبه سیزدهم، همچنان شرایط نامناسبی در جدول داشته باشد.

محسن مسلمان که پیش از این اعتراضاتی داشت، در دو دیدار اخیر نارنجی‌پوشان برابر فولاد و صنعت نفت، یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفت، پس از این مسابقه با نظر فراز کمالوند از حضور در تمرینات سایپا منع شده و قرار نیست در دیدار چهارشنبه با پدیده در زمین حضور داشته باشد.

به هرحال باید دید آیا پس از این مسابقه صحبت‌های مسئولان تیم با سرمربی سایپا، مجوز بازگشت مسلمان به ترکیب این تیم را صادر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: