کد خبر: ۸۹۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
رییس جمهوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است و ما می‌توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم کنیم.

روحانی: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است / می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیمبه گزرش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس جمهوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است و ما می‌توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز هفتادوششمین نوبت بهره‌برداری ما است، اظهار کرد: ما مرکزی را برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده این امر در هر استان شکل دادیم. ما مسئله خودرو برقی و اتوبوس برقی و نیز رصدخانه ملی را هم داشتیم که هرسه دارای اهمیت بسیار هستند.

وی افزود: در تاریخ ما رصدخانه مراغه زبانزد است و در این مسیر لازم بود حرکت نویی در کشور ما انجام شود که این امر با تأسیس این رصدخانه صورت گرفت. البته هفتاد درصد این طرح در دولت دوازدهم انجام گرفت و جزو کشورهایی هستیم که چنین رصدخانه بزرگی را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: 

واکنش وزیر ارتباطات به طرح مجلس درباره فضای مجازی: حکمرانی سایبری باید برای بهره گیری باشد نه انسداد / حذف دولت از فرآیند تصمیم‌گیری، حکمرانی سایبری را مبهم‌تر می‌کند

رییس جمهوری با بیان اینکه رصدخانه ما جزو رصدخانه‌های مهم در منطقه است، اظهار کرد: این امر می‌تواند منجر به شناخت بیشتر ما از هستی بزرگ شود. خوشحالم در این سالهای جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم و دانش را ادامه دهیم و متوقف نشویم.

روحانی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور در همین مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است. ما می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.

وی افزود: امیدواریم افتتاح‌های امروز برای مردم مبارک باشد و تا پایان دولت بتوانیم هر هفته همین افتتاح‌ها را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: