کد خبر: ۸۹۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۳۹
مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها تیمی به مراتب باتجربه‌تر از گل گهر بودند و بازیکنان باتجربه‌تر توانستند پیروزی این تیم را رقم بزنند.

علی چینی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: استقلال و گل گهر دیداری کاملاً پایاپای با هم داشتند و نقطه برتری آبی پوشان در این بازی تجربه بالاتر تیمی بود.

وی اضافه کرد: قطعاً گل گهر هم تیمی خوب و منسجم است که امروز در بالای جدول جای گرفته و برای کسب سهمیه تلاش می‌کند، اما همانطور که گفتم تجربه تیمی آبی پوشان بالاتر بود و بهتر توانستند از موقعیت‌های گل شان استفاده کنند.

مربی پیشین آبی پوشان تصریح کرد: هر دو تیم با هدف برد به زمین آمدند و نوع بازی آنها نشان می‌داد به دنبال پیروزی هستند نه تساوی و کسب حداقل امتیاز. مجیدی آنالیز خوبی از گل گهر داشت و توانست در ابتدای بازی نقاط قوت این تیم را مهار کرده و از نقاط ضعفش استفاده کرده و ضربات نهایی خود را بزند. قلعه نویی هم خیلی زود بازی خوانی کرد و با دو سه تعویض توانست نقاط ضعفی را که استقلال از آن برای ایجاد موقعیت استفاده می‌کرد را ترمیم کند.

چینی خاطرنشان ساخت: این روزها حسینی به روزهای اوج خودش بازگشته و در پیروزی‌های این تیم نقش مهمی دارد. او در این بازی هم یکی دو بار با مهارهای خوبش تیم را در بازی نه داشت و به بازی برگرداند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: تیمِ مجیدی از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کرد و باید این بازی را به فراموشی بسپارد و از هم اکنون به فکر بازی بعدی که دیداری به مراتب دشوار تر از بازی قبلی است باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: