کد خبر: ۸۹۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۵
رئیس مجلس گفت: شهید بهشتی سید شهدای انقلاب اسلامی است؛ تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی در وجود ایشان نمایان بود. خداباوری راستین شهید بهشتی از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته و سیاستمداری مردمدار ساخته بود.

تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی در وجود شهید بهشتی نمایان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،رئیس مجلس گفت: شهید بهشتی سید شهدای انقلاب اسلامی است؛ تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی در وجود ایشان نمایان بود. خداباوری راستین شهید بهشتی از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته و سیاستمداری مردمدار ساخته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود گفت: در چهلمین سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران ایشان در انفجار دلخراش حزب جمهوری اسلامی ایران و سالروز ترور مقام معظم رهبری به دست منافقین کوردل در مسجد ابوذر تهران هستیم.

وی ادامه داد: شهید بهشتی سید شهدای انقلاب اسلامی است؛ تمام ویژگی‌های یک فرد انقلابی در وجود ایشان نمایان بود. خداباوری راستین شهید بهشتی از ایشان مسلمانی انقلابی، دانشمندی برجسته و سیاستمداری مردمدار ساخته بود.  به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ‌ شهید بهشتی سنگ آسیابی ارزشمندی بود که با گردش خود دهها اقدام اثربخش را پیش می‌برد و با انرژی خود دل‌های جوانان را به مسیر انقلاب اسلامی امیدوار می‌ساخت.

وی افزود: بهشتی چشم و چراغ مردم ایران بود و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه تمام کارگزاران کشور در تمامی دستگاه‌ها پیروی از مسیر آن شهید بزرگوار است.   نشان دادن کارآمدی دین در اداره حکومت، باور به حق مردم در تعیین سرنوشت خود، به کارگیری نیروی مردم برای حل مشکلات و هراس نداشتن از قدم در راه روشن انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف خدمتگزار مردم در مسوولیت‌ها در جایگاه‌های مختلف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت پنج سرباز معلم و دو خبرنگار در سوانح جاده‌ای را به مردم ایران و خانواده این عزیزان تسلیت گفت و از دستگاه‌های مربوطه خواست با تدوین و اجرای آیین نامه‌های حمل و نقل ضمن نظارت بر جلوگیری از این حوادث در برابر سوانح پاسخگو باشند. وی همچنین از کمیسیون‌های عمران و قضایی مجلس خواست در این زمینه بررسی‌های خود را انجام و به مجلس گزارش دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: