کد خبر: ۸۹۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۵۰۱
ستقلال ۲ برد خوب برابر پدیده و گل گهر داشت، اما برد پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان باعث ایجاد دوباره فاصله ۸ امتیازی بین ۲ تیم شد تا امید‌های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد.

برد پرسپولیس، استقلال را ناامید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: استقلال 2 برد خوب برابر پدیده و گل گهر داشت اما برد پرسپولیس برابر تیم مس رفسنجان باعث ایجاد دوباره فاصله 8 امتیازی بین 2 تیم شد تا امید های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل برسد

برای این که مقایسه ای بین عملکرد پرسپولیس و استقلال و شانس این دو تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشیم، امتیاز قهرمان های لیگ های 16 تیمی را با هم مرور می کنیم:

* بهترین امتیاز کسب شده در تاریخ لیگ های 16 تیمی، عملکرد پرسپولیس سال قبل است.67 امتیاز در 30 بازی. امسال پرسپولیس برای رسیدن به امتیاز سال گذشته خود نیازمند 5 برد و یک مساوی است اما استقلال با 6 برد هم به این امتیاز نمی رسد.

* دومین امتیاز برتر تاریخ لیگ های 16 تیمی عملکرد پرسپولیس در سال 95 است که 66 امتیاز گرفت. امسال پرسپولیس برای 66 امتیازی شدن نیاز به 5 برد دارد اما استقلال نمی تواند به 66 برسد.

* سومین امتیاز برتر، 65 و متعلق به پرسپولیس 1377 است. امسال پرسپولیس با 4 برد و 2 مساوی به 65 امتیاز می رسد اما استقلال با 6 برد هم به این امتیاز نخواهد رسید.

* چهارمین امتیاز برتر تاریخ لیگ های 16 تیمی 64 و متعلق به فولاد 1383 و پرسپولیس 1396 است که امسال پرسپولیس برای گرفتن 64 امتیاز نیاز به 4 برد و یک مساوی دارد واستقلال نمی تواند به این مرز امتیاز نمی رسد.

* پنجمین امتیاز برتر، مربوط به پرسپولیس 97 است که 61 امتیاز گرفت، امسال پرسپولیس برای 61 امتیازی شدن نیاز به 3 برد ویک مساوی دارد در حالی که استقلال باید برای 61 امتیازی شدن 6 بازی آینده را ببرد.

* ششمین امتیاز برتر در تاریخ لیگ های 16 تیمی 60 امتیاز پرسپولیس در سال 1354 است که پرسپولیس امروز برای رسیدن به آن 3 برد می خواهد اما استقلال باید برای گرفتن 17 امتیاز دیگر همه بازی هایش را ببرد.

بر اساس آمار فوق روشن است استقلال در مسیر رقابتش با پرسپولیس و سپاهان امتیازات زیادی را عقب افتاده است و شانس کمتری برای قهرمانی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: