کد خبر: ۸۹۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
تیم فوتبال استقلال در حالی تیم گل گهر را شکست داد که دو بازیکنی برای آن گل زدند که تاکنون با پیراهن این تیم گل نزده بودند.

استقلال با دو بازیکن گل اولی قلعه نویی را شکست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال از هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر شب گذشته میزبان گل گهر بود و در دیداری حساس موفق شد همسایه جدولی‌اش را با ۲ گل شکست دهد.

در این بازی ابتدا محمد حسین مرادمند و سپس مهدی مهدی پور برای آبی پوشان گلزنی کردند که هر دو نفر برای اولین بار با پیراهن استقلال طعم گل زنی را چشیدند.

مرادمند و مهدی پور که در این فصل از شهرخودرو و ذوب آهن به استقلال پیوستند، تاکنون موفق به گلزنی با پیراهن این تیم نشده بودند که هر دو بازیکن برای اولین بار شب گذشته طعم گلزنی با پیراهن استقلال را چشیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: