کد خبر: ۸۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
گروه طالبان مرکز شهرستان‌های گرزیوان و قرغان ولایت فاریاب واقع در شمال افغانستان را تصرف کرد.شبه نظامیان گروه طالبان کنترل مرکز شهرستان‌های گرزیوان و قرغان ولایت فاریاب واقع در شمال افغانستان را به دست گرفتند.

طالبان شهرستان‌های گرزیوان و قرغان افغانستان را تصرف کردبه گزارش خبرداغ به نقل از آناتولی: گروه طالبان مرکز شهرستان‌های گرزیوان و قرغان ولایت فاریاب واقع در شمال افغانستان را تصرف کرد.شبه نظامیان گروه طالبان کنترل مرکز شهرستان‌های گرزیوان و قرغان ولایت فاریاب واقع در شمال افغانستان را به دست گرفتند.

در پی آغاز خروج نیروهای ناتو از افغانستان٬ حملات شبه نظامیان طالبان به مراکز شهرستان‌های این کشور به طور چشمگیر افزایش یافته است. عناصر طالبان طی یک ماه گذشته کنترل حدود 20 شهرستان را به دست گرفتند.

گفتنی است امرالله صالح٬ معاون اول ریاست جمهوری افغانستان سقوط شهرستان‌ها به دست شبه‌نظامیان طالبان را عقب‌نشینی تاکتیکی عنوان کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: