کد خبر: ۸۹۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۱
رییس جمهور گفت: امروز بیش از ۲۸۰۰ روستای کشور که به شبکه گازرسانی متصل شده بودند، افتتاح رسمی آنها صورت گرفت.

افتتاح رسمی اتصال بیش از ۲۸۰۰ روستای کشور به شبکه گازرسانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت، اظهار کرد: خوشحالیم که هفتاد و پنجمین پنجشنبه افتتاح‌ها فرا رسید. امروز بیش از ۲۸۰۰ روستای کشور که به شبکه گازرسانی متصل شده بودند، امروز افتتاح رسمی آنها صورت گرفت.

رییس جمهوری افزود: این رقم یک افتخار برای دولت یازدهم و دوازدهم است و پاسخی قاطع به بی‌انصافان است. این دولت ۲.۵ برابر سایر دولت‌ها کار انجام داده است. یک تحول بسیار عظیم و بزرگی در حوزه گازرسانی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: گازرسانی در روستا ۵۴ درصد بوده و الان ۸۵ درصد رسیده است و ما به همه کارگران و مهندسان افتخار می‌کنیم.

رییس دولت گفت: حقوق ملت ما بیش از هر زمان دیگر در بخش نفت و گاز تامین شده است. زمانی که همسایه‌‌های ما از میدان مشترک استقاده می‌کند ما نیز باید استفاده کنیم و نباید اجازه دهیم که حقوق ملت پایمال شود. از آنچه که در سال ۹۲ بوده تا امروز بهره‌برداری از میدان مشترک ۲.۵ برابر شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: