کد خبر: ۸۹۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۰
کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که سالها عنوان بهترین گلزن ملی فوتبال جهان را در اختیار داشت، با انتشار پیامی به کریستیانو رونالدو که به رکورد او رسید تبریک گفت.

پیام علی دایی به رونالدو پس از رسیدن به آقای گلی فوتبال جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، «کریستیانو رونالدو» کاپیتان و مهاجم تیم ملی فوتبال پرتعال در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) مقابل تیم ملی فرانسه موفق شد با زدن دو گل دیگر در کورد گلزنی فوتبال ملی به رکورد گل‌های ملی علی دایی برسد.

پس از این اتفاق علی دایی با انتشار پیامی خطاب به مهاجم تیم ملی فوتبال پرتعال که چند توپ طلای جهان را به خود اختصاص داده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است، نوشت: «بهت تبریک می گم کریس، به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی، نماد واقعی پشتکار و حرفه ای بودن هستی و باز هم به دنیا ثابت کردی که بهترینی.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: