کد خبر: ۸۹۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۳
درویشیان خبر داد؛
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد کردیم که بازدیدهای متعددی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از نظارت‌های ما در راستای حمایت از تولید است.

ایجاد دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری در سازمان بازرسی کل کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام درویشیان در نشست با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی قوه قضاییه حمایت از تولید است و بازگشایی و فعالیت مجدد دو هزار واحد تولیدی نشانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: ما دفتری تحت عنوان تولید و سرمایه‌گذاری ایجاد کردیم که بازدیدهای متعددی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از نظارت‌های ما در راستای حمایت از تولید است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آسیب‌‌های این حوزه را در بخش‌های مختلف، احصا کردیم. برخی از این‌ها را نیز به مسئولان ارسال کردیم و به مجلس شورای اسلامی گزارش دادیم.

وی اضافه کرد: عدم هماهنگی بخش‌های‌ مختلف دولت خصوصاً بخش‌های دولتی در اعطای تسهیلات است.

وی با بیان اینکه ضرورت ایجاد هماهنگی در دولت وجود دارد، گفت: عدم ثبات قیمت‌ها حتی در خصوص محصولات داخلی مانند فولاد موجب ایجاد مشکل برای مصرف‌کننده و تولیدکننده می‌شود.

درویشیان به قانون بهبود محیط کسب و کار اشاره کرد و گفت: تامین مالی یکی از مشکلات واحدهای تولیدی است. ضرورت تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای لازم باید در دستور کار قرار گیرد. سامانه جامع مالیاتی باید فعال شود؛ امیدواریم این فرایندها و ساختارها که درصد بالایی از مشکلات کارآفرینان ناشی از این‌هاست، مرتفع شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما در مرکز و سازمان بازرسی کل کشور آمادگی کامل برای همکاری با شما دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: