کد خبر: ۸۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۵۹۳
دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب با هدف احیای داستان جنوب و شناسایی استعدادهای جوانان در جزیره کیش برگزار می شود

برگزاری فراخوان دومین جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوببه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی و اجرایی دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب در خصوص برگزاری این رویداد هنری گفت:"هدف از برگزاری دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب در منطقه آزاد کیش؛ فراهم کردن فضای رقابتی و شناسایی استعداد های درخشان جوانان در این منطقه است.

به گفته دبیر علمی و اجرایی دومین جایزه ادبی کیش، داستان کوتاه جنوب، نخستین دوره این جایزه بیش از ۴۰۰ اثر در دو بخش ملی و منطقه ای به دبیرخانه راه یافت که از این تعداد ۱۲ اثر برگزیده معرفی و از آنان تقدیر شد.

وی در خصوص آثار نخستین دوره جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب خاطر نشان کرد: آثار ارسالی در نخستین دوره جایزه در کتابی با نام کلبه هور به چاپ رسید.

ابراهیم حسن بیگی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در دومین جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب همانند دوره نخست این جایزه در دو بخش ملی و منطقه ای پذیرای آثار ارسالی خواهیم بود.

حسن بیگی در خصوص بخش منطقه ای دومین جایزه ادبی کیش افزود: بخش منطقه ای ویژه ساکنان استان های حاشیه خلیج فارس "خوزستان. بوشهر. هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.

شایان ذکر است دبیر خانه این جایزه فقط آثاری را داوری و انتخاب می کند که موضوع آنها جنوب و دو محور مشخص شده در فراخوان باشد.

مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مرداد امسال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: