کد خبر: ۸۹۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
مربی پدیده مشهد با بیان اینکه استقلال یک تیم بسیار خطرناک است، گفت: یک لحظه غفلت از حریف باعث خواهد شد تا دچار مشکل شویم.

استقلال حریف خطرناکی است/ می‌خواهیم دست پر به مشهد برگردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمد نوازی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار برابر استقلال تهران (معوقه هفته بیست و یکم) گفت: فردا شاهد یک بازی خوب از دو تیم خواهیم بود. هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داریم و جا دارد از بازیکنان تیممان به دلیل حضور به موقع در تمرین تشکر کنم. آنها تمامی نکات کادر فنی را در تمرینات انجام داده و به دنبال این هستیم تا با ارائه یک بازی خوب با دست پُر به مشهد بازگردیم.

وی در مورد شرایط این روزهای استقلال هم تصریح کرد: درست است که استقلال مشکلات زیادی دارد اما آنها در یک لحظه می توانند خطرساز باشند، بنابراین تلاش می کنیم تا مقابل استقلال کاملا بازی منطقی ارائه کرده و به آنچه که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

نوازی ادامه داد: استقلال دارای مربی خوب و بازیکنان قابل قبولی است. آنها نمی خواهند در تهران بازنده باشند و شرایط خوبی هم دارند. ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم و به دنبال این هستیم که بتوانیم از نقاط ضعف حریف استفاده و به سه امتیاز این تیم دست پیدا کنیم.

مربی پدیده در ادامه افزود: برای دو تیم آرزوی موفقیت دارم. به پایان فصل نزدیک می شویم و باید امتیازها را به طور کامل جمع کنیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که به دنبال آن بودیم برسیم.

نوازی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار برابر استقلال محروم یا مصدوم دارید؟ گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان ما سرحال هستند و برای این دیدار محروم یا مصدوم نداریم. با تمام قوا مقابل استقلال ظاهر خواهیم شد تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: