کد خبر: ۸۸۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
حادثه سقوط در چاهک آسانسور منجر به کشته شدن ۲ کارگر افغانستانی در خیابان شهید مطهری شد.

سقوط در چاهک آسانسور در تهران ۲کشته داشتبه گزارش خیرداغ به نقل از ایرنا: حادثه سقوط در چاهک آسانسور منجر به کشته شدن ۲ کارگر افغانستانی در خیابان شهید مطهری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: حوالی ساعت ۱۷ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در یک ساختمان در حال ساخت طبق بررسی های اولیه ۳ کارگر از طبقه چهارم از طریق بالابر در حال حمل سنگ بودند که یکباره این کارگران به انتهای چاهک آسانسور سقوط کردند.

وی ادامه داد: ۲ کارگر بدلیل شدت جراحات وارده جان باختند و یک کارگر نیز بدلیل مصدومیت شدید توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

ملکی به کارگران توصیه کرد که تنها از بالابر برای جابجایی مصالح ساختمانی استفاده کرده و از سوار شدن به هنگام حمل مصالح خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: