کد خبر: ۸۸۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۳۲۶
سردار هادیانفر از لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه خبر داد.

لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص تمهیدات تردد در روزهای منتهی به انتخابات گفت: ابلاغیه معاون امنیتی – انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

سردار هادیانفر اظهار داشت: بر همین اساس هموطنان عزیز می توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نموده و از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ های ۲۷ و ۲۸خرداد ماه سال جاری هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا ناجا افزود: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این ۲شب ، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: