کد خبر: ۸۸۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۸
اگر ترکیب تیم ملی همان ترکیبی باشد که به صورت غیررسمی منتشر شده، تیم ملی با ترکیب ۱-۳-۲-۴ مقابل عراق بازی می‌کند.

ترکیب تیم ملی طبق معمول لو رفت؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: اگر ترکیب تیم ملی همان ترکیبی باشد که به صورت غیررسمی منتشر شده، تیم ملی با ترکیب ۱-۳-۲-۴ مقابل عراق بازی می کند.

هنوز ترکیب به صورت رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده اما در فضای مجازی این خبر پیچیده که تیم ملی با ترکیب علیرضا بیرانوند درون دروازه، صادق محرمی دفاع راست، شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان دو مدافع وسط، دفاع چپ حاج صفی، دو هافبک دفاعی سعید عزت الهی و احمد نورالهی، وینگر راست علیرضا جهانبخش، وینگر چپ مهدی طارمی، پشت مهاجم علی قلی زاده و مهاجم سردار آزمون به مصاف عراق می رود.

اگر این یازده نفری که نامشان مطرح شده در ترکیب اصلی و واقعا به میدان برود نشان می دهد اسکوچیچ امروز قصد دارد از همان ابتدا ۱-۳-۲-۴ بازی کند. احسان حاج صفی در پست دفاع چپ بازی می کند تا عزت الهی و نورالهی دو هافبک ما باشند، مهدی طارمی نیز وینگر چپ بازی می کند تا آزمون مهاجم هدف باشد و فشردگی و تراکم خط دفاع کم شود تا دفاع حریف مجبور شود بازتر بازی کند ولی همچنان ما منتظر اعلام ترکیب رسمی تیم ملی هستیم.

هرچند که این اتفاق، موضوع بدی است که در ابتدا از پرسپولیس شروع شد که ترکیب از طریق دلال ها لو می رفت حال این موضوع به تیم ملی هم سرایت کرده و متاسفانه ترکیب تیم ملی هم در بازی های مهم دارد لو می رود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: