کد خبر: ۸۸۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۱۹۳
لاریجانی در واکنش به صحبت‌های آیت‌الله اعرافی:
متقاضی حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت:علیرغم تقاضای مکرر اینجانب و درخواست رسمی و کتبی، شورای نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیت به اینجانب ارائه نکرده است.

شورای نگهبان مطلبی در مورد عدم احراز صلاحیت به اینجانب ارائه نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی روز سه‌شنبه در توییتی در واکنش به صحبت‌های آیت‌الله اعرافی نوشت: در مورد بیانات آیت‌الله اعرافی که فرمودند: «دلایل عدم احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری به آنان به روشنی اعلام می‌شود اما اعلام عمومی این مساله جای کار بیشتری دارد» به استحضار ایشان و ملت عزیز می‌رساند: علیرغم تقاضای مکرر اینجانب و درخواست رسمی و کتبی، شورای نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیت به اینجانب ارائه نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: