کد خبر: ۸۸۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۷
کارشناس ورزش گفت: با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌توان امیدوار بود عقب ماندگی‌های اقتصادی کشور جبران و مشکلات معشیتی مردم حل شود.

با انتخاب اصلح عقب‌ماندگی اقتصادی و مشکلات معیشتی جبران شودبه گزارش خبرداغ ، سید کاظم اولیایی در گفتگو با  مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که روز 28 خرداد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تک تک سکنه کره زمین در هر کشور و هر منطقه و هر قاره‌ای که زندگی می‌کنند دارای حقوق مختلف شهروندی هستند که از جمله مهم‌ترین آنها حق حیات است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال ادامه داد: متمدنانه ترین نوع استفاده از حق حیات، انتخاب نمایندگانی از سوی شهروندان برای اداره امور است و هر شهروندی موظف است از این حق خود برای انتخاب نماینده مورد نظرش استفاده کند. عقل و تجربه بشری می‌گوید این بهترین شیوه استفاده از حقوق شهروندی است.

وی بیان داشت: بنده به عنوان یک ایرانی شخصاً از این حق خودم استفاده می‌کنم و نقطه نظراتم را از طریق حضور پای صندوق رای اعلام می‌کنم. این منطقی‌ترین کاری است که یک فرد عاقل و بالغ می‌تواند انجام دهد. چون همه انسان‌ها باید سرنوشت شان را خودشان رقم بزنند.

اولیایی تاکید کرد: به همه عزیزانی که در حوزه ورزش و به خصوص فوتبال فعالیت دارند توصیه می‌کنم آنها هم از این حق خود استفاده کرده تا ان‌شاءالله شاهد آن باشیم با هماهنگی کامل بین قوای سه‌گانه و حاکمیت، این عقب ماندگی اقتصادی که مردم شریف ما را دچار مشکلات معیشتی کرده جبران شده و رفاه نسبی به سطح جامعه بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: