کد خبر: ۸۸۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۸۴
بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران ) طی پیامی ویدیویی خطاب به ملت ایران گفت: خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم در انتخابات شرکت کنید. او افزود: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند قبلاً هم شکست خورده‌ایم و الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند شکست خواهیم خورد

بهزاد نبوی: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند شکست خورده‌ایم؛ الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند شکست خواهیم خورد / برای نجات ایران، در انتخابات شرکت کنیدرئیس جبهه اصلاحات ایران از مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران ) طی پیامی ویدیویی خطاب به ملت ایران گفت: خواهش من این است که برای نجات ایران و برای اینکه کشور دچار سرنوشتی نشود که راه برگشت نداشته باشیم و افسوس بخوریم که زمانی که می شد جلوی خطر را گرفت نگرفتیم، در انتخابات شرکت کنید.

او افزود: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند قبلاً هم شکست خورده‌ایم و الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند شکست خواهیم خورد.

رئیس جبهه اصلاحات ایران تأکید کرد: اگر مردم در صحنه آمدند هم در انتخابات شوراها برنده‌ایم و هم در انتخابات ریاست جمهوری مانع تحقق سناریویی طراحی شده خواهیم شد.

وی گفت: من از مردم می خواهم تا آنجا که می توانند بقیه را به شرکت تشویق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: