کد خبر: ۸۸۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
کاپیتان تیم ملی پیش از بازی عراق گفت: دیدار‌های ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.

حاج‌صفی: می‌دانیم که بازی سختی مقابل عراق داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از بازی با عراق در مقدماتی جام جهانی حاضر شد و به صحبت پرداخت. گزیده صحبتهای وی را می‌خوانید:

*خداراشکر شرایط تیمی ما چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی بازی به بازی خیلی بهتر شدیم و تیم ما برای بازی فردا آماده است.

*همه می‌دانیم بازی سختی داریم. دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از آب در بیاید و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و همه مردم را خوشحال کنیم.

* از روزی که به بحرین آمدیم شرایط را درک کردیم و می‌دانستیم امتیازات ساده‌ای را در دور رفت از دست دادیم به همین دلیل همقسم شدیم که اینجا جای امتیاز از دست دادن نیست. با هم صحبت کردیم و همه تمرکز کردیم تا از این گروه صعود کنیم.

*تیم ملی کشورمان لیاقت صعود از این گروه را دارد و همه ما بازیکنان یک هدف داریم که از این مرحله بالا برویم. خوشبختانه جو فوق‌العاده‌ای در تیم ما حکمفرما شده و پیشکسوتان فوتبال و مردم از ما حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی‌ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: