کد خبر: ۸۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۴۶۹
اعتدالگرایان و مستقلین شرق کشور در خراسان رضوی در بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت الله ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

اعلام حمایت اعتدالگرایان خراسان رضوی از آیت الله رئیسیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، اعتدالگرایان و مستقلین شرق کشور در خراسان رضوی در بیانیه‌ای حمایت خود را از آیت الله ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم و مقاوم خراسان رضوی

با ادای احترام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام امت همانگونه که بخوبی آگاهید انقلاب اسلامی با رهنمودها و هدایت‌های امام امت رحمه الله علیه  و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی و براساس حضور آگاهانه  و مشارکت صبورانه مردم شریف کشورمان توانست مراحل خطیر و حساسی را با موفقیت پشت سر گذارد.

استقلال سیاسی و دموکراسی و فرآیند رای‌دهی و انتخاب آزاد از جمله دستاوردهای بزرگ این انقلاب عظیم ربع آخر قرن بیستم است.

بدون تردید حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و فایق آمدن بر مشکلات عدیده موجود در کشور همچون فقر، فساد و تبعیض و کاهش موانع اقتصادی بدون مشارکت و حضور فعالانه مردم در صحنه میسر نخواهد بود.

ایران اسلامی در حالی وارد قرن جدید شده است که علیرغم وجود مشکلات و ابر چالش‌ها در کشور از اقتدار منطقه‌ای مناسبی برخوردار است.

حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نماد بارز مردم سالاری و دموکراسی محسوب می‌گردد و مشارکت حداکثری باعث تقویت نظام و کاهش مشکلات و نشانه مشروعیت نظام اسلامی خواهد بود لذا شایسته است در انتخابات  پیش‌روی ریاست جمهوری با حضوری موثر و آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب یکی از نامزدهای تایید صلاحیت شده در این امر ملی و اسلامی سهیم شویم.

امروز ما در آستانه یک تصمیم مهم و تاریخ ساز در سطح ملی جهت نوسازی نظام اجرایی کشور قرار داریم ، هوشیاری و انتخاب احسن می‌تواند انقلاب را در تامین منافع و مصالح ملی و حرکت بسوی ایرانی قوی‌تریاری نماید. باید انتخابات را یک فرصت طلایی برای تولید قدرت ملی و حل مدبرانه مشکلات تلقی نماییم.

امنیت نظام و مردم رابطه مستقیم و تاثیرگذار با موضوع انتخابات و عمق و ژرفای مشارکت دارد؛ اعتدالگرایان و مستقلین شرق کشور پس از مطالعات و بررسی‌های دقیق از میان نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی را در شرایط کنونی در مسیر اصلاح امور و انسجام ملی و هماهنگی قوا  ومبارزه با فساد، اصلح می‌دانیم و حمایت خود را از ایشان اعلام می‌داریم.

از آنجا که انتخابات نماد وحدت ملی است امیدواریم  شاهد یک رقابت اخلاقی و سالم از سوی نامزدها و مشارکت فعالانه از سوی مردم شریف باشیم و از این آزمون سرنوشت‌ساز سرافراز بیرون آییم و حضوری عزتمند در صحنه بین‌المللی داشته باشیم.

توفیقات روزافزون همه عزیزان را از خدای سبحان مسالت می‌نماییم.

اعتدالگرایان و مستقلین شرق کشور 
«خراسان رضوی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: