کد خبر: ۸۸۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند.
به گزارش خبرداغ ، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند.
 

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توییتی در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد در ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آنرا قبول نداشتند. نمی‌خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم. شورا گزارش نهادهای قانونی را بررسی می‌کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: