کد خبر: ۸۸۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۸۹
بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران شروع به کری خوانی کردند.

کری خوانی بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۱۹ فردا حساس‌ترین دیدار گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی قطر را برگزار می‌کند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.

این دیدار از آنجایی اهمیت دارد که برنده این دیدار به طور مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کند و تیم دیگر باید در انتظار نتایج سایر گروه‌ها باشد تا به عنوان یکی از چهار تیم برتر رده دوم به مرحله بعد برود.

این موضوع باعث بروز حساسیت بین بازیکنان هر دو تیم شده است. بازیکنان تیم ملی عراق در آستانه بازی با شاگردان دراگان اسکوچیچ شروع به کری خوانی در مصاحبه‌های خود کرده اند.

«علی عدنان» مدافع تیم ملی فوتبال عراق درباره شرایط این تیم برای بازی با ایران در کشور بحرین گفت: از لحاظ روانی به مدت ۱۵ روز در شرایط سختی قرار داشتیم. حق نداشتیم حتی از اتاق‌های خود خرج شویم فقط به تمرین می‌رفتیم و بلافاصله به هتل بر می‌گشتیم. غذای تیم در اتاق‌ها پذیرایی می‌شود و کنار سایر اعضای تیم غذا نخوردیم.

او در ادامه با انتقاد از شرایط ملی‌پوشان عراق در بحرین راجع به دیدار با ایران تصریح کرد: از شرایط فعلی راضی نیستیم، هنوز در صدر جدول گروه قرار داریم. با وجود این شرایط برای شکست ایران می‌جنگیم تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی برویم.

صحبت‌های عدنان در آستانه این دیدار شبیه به جملات سایر بازیکنان تیم ملی عراق برای بازی با ایران است. جملاتی که از زبان «احمد ابراهیم» و «امجد عطوان» نیز در خصوص نمایش قدرت این تیم مقابل عراق در گفتگو با رسانه‌های کشورشان منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: