کد خبر: ۸۸۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۸
مهاجم پیشین تیم ملی ایران گفت: به حدی صعود به جام جهانی را برای خودمان سخت کردیم که برای بردن بحرین هم جشن گرفتیم.

بردن بحرین جشن لازم نداشت/عادت کردیم سخت به جام‌جهانی صعود کنیمبه گزارش خبرداغ ، سید علی موسوی مهاجم پیشین تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیلی وقت است خودمان را به صعود سخت به جام جهانی عادت داده‌ایم و انگار اگر راحت مسافر جام جهانی شویم، بهمان نمی‌چسبد. این حکایت در این دوره هم متاسفانه تکرار شده و نتایج دور رفت ما در مرحله گروهی طوری بوده که حالا مجبوریم برای پیروزی بر بحرین هم جشن ملی بگیریم.

وی اضافه کرد: تیم ملی کارش را در مرحله رفت مسابقات به قدری بد دنبال کرد که حالا برای صعود از گروه باید از بحرین و عراق بترسیم. در گذشته حداقل کار ما مقابل تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و عربستان گره می‌خورد اما حالا کارمان مقابل عراق و بحرین گره می‌خورد.

مهاجم سابق تیم ملی گفت: با اینکه در مرحله برگشت نتایج خیلی خوبی گرفتیم و امیدوارم که این نتیجه‌گیری مقابل عراق هم ادامه پیدا کند، اما واقعیت این است که هنوز در این بازی‌ها محک جدی نخورده‌ایم. عراق جدی ترین محک برای تیم ملی در این مسابقات است. عیار تک تک بازیکنان و به طور کلی تیم ملی ایران در بازی با عراق مشخص می‌شود.

موسوی بیان داشت: پیش بینی بازی با عراق مشکل است. تصور من این است عراق هم مثل بحرین برای مساوی و کسب یک امتیاز به میدان می‌آید، چون یک امتیاز هم آنها را صدرنشین گروه کرده و به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می‌شوند. ممکن است بازی بسته و دفاعی آنها کار تیم ما را برای گل زدن قدری سخت کند.

پیشکسوت فوتبال گفت: ملی پوشان ما باید نقشه‌هایی برای باز کردن دفاع بسته و لایه به لایه عراق داشته باشند و به این نکته هم دقت کنند که عراق توانایی بالایی در استفاده از ضد حملات دارد.

بردن بحرین جشن لازم نداشت/عادت کردیم سخت به جام‌جهانی صعود کنیم

کد خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: