کد خبر: ۸۸۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۰
بیستم فروردین‌ مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد مدتی است که زنی را از طریق فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلم استخدام کرده‌ام. او روز گذشته پس از حضور در منزلم، یک استکان چای به من تعارف کرد و من هم غافل از اینکه وی داخل آن داروی بیهوشی ریخته است، چای را نوشیدم و از حال رفتم.

پرستار خانگی، حساب مردان مسن را خالی می کردبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق:او گفت:پس از به‌هوش‌آمدن متوجه شدم کارت عابربانکم با موجودی شش میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال باارزش منزلم سرقت شده است.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد متهم با همکاری راننده یک دستگاه خودروی‌206 پس از بی‌هوش‌کردن مال‌باخته، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده‌اند. با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه او در محله نواب، هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد. متهمان در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند و گفتند پس از جلب اعتماد مال‌باختگان و به‌دست‌آوردن رمز کارت عابربانکشان سرقت‌ها را انجام داده و با همکاری همدست دیگرشان که زنی میانسال است، طلا و سکه خریده‌اند.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، این زن نیز دستگیر شد. سپس کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام کردند. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان با قرار صادرشده روانه زندان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: