کد خبر: ۸۸۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۳
نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی شرایط این باشگاه بدون حضور مدیرعامل و با مشارکت سرمربی آبی پوشان برگزار شد و تصمیمات مهمی در دستور کار طرفین قرار گرفت.

هیات مدیره استقلال خیال مجیدی را راحت کرد/اتفاقات جدید در راه استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، اوضاع بهم ریخته باشگاه استقلال که با وجود برگزاری نشست اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش هنوز سروسامان نگرفته است، طی روزهای آینده با اتفاقات جدیدی روبرو خواهد شد تا شاید برای فصل آینده وضعیت آبی پوشان با ثبات بیشتری همراه شود.

در حالی که قرار بود مدیرعامل باشگاه استقلال یک هفته پس از برگزاری نشست با وزیر ورزش مصوبات هیات مدیره را اجرا و به اختلافات فی مابین پایان دهد اما همچنان این مشکلات در این باشگاه وجود داشت تا اعضای هیات مدیره ناچرا شوند بدون حضور احمد مددی نشست برگزار کنند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز یکشنبه در غیاب احمدی مددی و در دفتر یکی از اعضا برگزار شده است که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز در این جلسه دقایقی را حضور داشته است.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که حامی فرهاد مجیدی هستند به وی اطمینان خاطر دادند که برای نقل و انتقالات فصل پیش رو مشکلی نخواهد داشت و هزینه‌های جذب بازیکن و تمدید قراردادها در اختیار او قرار می‌گیرد تا خیال وی راحت شود.

در این نشست همچنین موارد دیگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که می‌تواند طی روزهای آینده خبرهای داغی را از این باشگاه به بیرون بدهد.

پس از این جلسه برخی اعضای هیات مدیره برای دیدار با مدیرعامل استقلال راهی ساختمان این باشگاه شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: