کد خبر: ۸۸۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۴۷۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از دخالت‌هایی که طی سال‌های اخیر از سوی وزارت ورزش در امور این تیم شده است، گفت: انتخاب‌های غلط باعث شده است استقلال به این سرنوشت گرفتار شود.

به گزارش خبرداغ ، ستار همدانی در گفتگو با  مهر ابتدا با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران مقابل کامبوج اظهار داشت: تیم ملی شروع بدی مقابل کامبوج داشت. شاید اصلی ترین دلیلش این بود که بازیکنان این حریف را دست کم گرفتند. حتی بعد از آنکه گل اول را هم به ثمر رساندند و در نهایت هم ۱۰ بار به گل رسیدند، باز هم از نظر من افکار و ذهن بازیکنان از فضای صعود فاصله گرفته بود.

وی اضافه کرد: تیمی که در یک تورنمنت به دنبال صعود است، نباید ریز و درشتی حریفان برایش فرق داشته باشد و باید مقابل همه حریفان به فکر اجرای فرامین تاکتیکی باشد. من این روحیه را در بازی مقابل کامبوج ندیدم. امیدوارم کادر فنی بتواند این روحیه را تا قبل از بازی حساس مقابل عراق به بازیکنان تزریق کنند.

عراق همیشه مقابل ایران انگیزه مضاعفی دارد
مدافع اسبق تیم ملی ایران در خصوص دیدار مقابل عراق گفت: عراق همیشه مقابل تیم ایران با انگیزه های بیشتری بازی می‌کند. شاید دلیلش این باشد که آنها ایرانی‌ها را الگوی خود می‌دانند و می‌خواهند بهترین عملکرد را مقابل الگوی شان داشته باشند. اما هرچه باشد، این بازی برای ما بسیار مهم و حساس است و عراق هم حریفی قدرتمند تر، با انگیزه‌تر و مرموز تر از بحرین است. می‌توانیم عراق را هم شکست دهیم، اما منوط به هوشیاری زیاد.

کارشناس فوتبال با اشاره به بازی فوق‌العاده مهدی قایدی مقابل کامبوج گفت: فکر نکنید چون تیم مقابل کامبوج بوده قایدی اینقدر بر بازی مسلط بود. ما بازی قایدی را مقابل تیم‌های قدرتمند و مدافعان سرشناس و گران قیمت در لیگ قهرمانان آسیا هم دیده‌ایم. برای قایدی فرقی ندارد مدافع مقابلش کامبوجی باشد یا بازیکن الدحیل قطر. او کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

وزارت ورزش در استقلال دخالت دارد/ حرف مجیدی همه چیز را تایید کرد

استفاده از قایدی در ترکیب اصلی به سود تیم ملی است
پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: این اظهار نظر من اصلاً رنگی نیست و کاملاً جنبه ملی دارد. به سود تیم ملی است که قایدی در ترکیب اصلی قرار گیرد، به خصوص الان که وحید امیری مصدوم شده است. قایدی مقابل الشرطه عراق بهترین بازی‌ها را انجام داد و قطعاً می‌تواند مقابل همان بازیکنان در بازی ملی هم بهترین عملکرد را داشته باشد. به سود خود تیم ملی است که در این بازی مهم و سرنوشت ساز از نابغه‌ای مثل قایدی در ترکیب اصلی استفاده شود. حتی اگر تیم ملی ما انشاءالله به جام جهانی هم صعود کند، قایدی آنقدر توانایی دارد که می‌تواند پدیده جام جهانی شود.

وزیر ورزش افراد کوچکی را برای مدیریت استقلال انتخاب می‌کند
همدانی که از پیشکسوتان استقلال است و سابقه مربیگری و سرپرستی هم در این تیم دارد، با اشاره به مشکلات روز افزون این باشگاه بیان داشت: منشاء مشکلات سالهای اخیر استقلال از انتخاب‌های غلط در سطوح مدیریتی این باشگاه است. به خصوص در ۴ سال اخیر با انتخاب افرادی کوچک و بدون رزومه و تخصص در مدیریت این باشگاه، ضربات جبران ناپذیری به استقلال وارد شده و این ایام در تاریخ این باشگاه ثبت شد.

سرپرست پیشین آبی پوشان تصریح کرد: در این هفت هشت سال چقدر تغییر در مدیریت این باشگاه دیده شد؟ چقدر آدم آمدند و رفتند؟ چند عضو هیات مدیره، چند مدیر عامل و چند معاون؟ اگر این انتخابات درست بود چرا باید اینقدر زود به زود تغییر می‌کردند و اگر درست بود، کو نتیجه عملکرد آنها؟ وقتی تغییرات مرتب و زود به زود انجام می‌شود و در همه این سال‌ها نصیب استقلال از قهرمانی هیچ بوده، یعنی همه این انتخابات غلط بوده.

این همه اشتباه نمی‌تواند سهوی باشد
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: من نمی‌توانم بپذیرم این انتخابات اشتباه و غلط سهوی بوده باشد. سهوی یکی، دو تا، سه تا… نه همه انتخابات. وقتی این انتخاب‌های غلط مرتب تکرار می‌شود، یعنی عمدی در کار است. یعنی جریانی هست که با این انتخابات غلط می‌خواهد به استقلال ضربه بزند.

وی افزود: وزیر ورزش تفکرات کوچکی درباره استقلال دارد و افراد پیرامون او هم مثل خودش هستند. آقای علی نژاد اصرار دارد که دخالتی در امور استقلال ندارند، اما سئوال من این است که اگر دخالت ندارند این مدیران را از کجا حکم گرفته‌اند؟ شما مدیران مورد نظرتان را می‌گذارید و خواسته‌هایتان را از طریق آنها به باشگاه القاء می‌کنید و بعد می‌گویید دخالت نداریم؟ مگر با دسته کورها طرف هستید؟

همدانی بیان داشت: آقای وزیر ورزش همه افرادی که شما و معاونتان به عنوان مدیر به استقلال فرستادید، هیچ چیزی به این باشگاه اضافه نکردند و تنها از قِبَل این نام بزرگ به خودشان و اعتبارشان اضافه کردند. کدام یک از آنها می‌توانند بگویند از این نام بزرگ اعتبار نگرفته‌اند؟

وزارت ورزش در استقلال دخالت دارد/ حرف مجیدی همه چیز را تایید کرد

سکوت وزارت ورزش یعنی تایید ادعای مجیدی!
مربی سابق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: فرهاد مجیدی در نشست خبری رسماً می‌گوید حتی مشاور وزیر هم در استقلال دخالت دارد و انتصابات بخش رسانه‌ای را انجام می‌دهد. آقای علی نژاد این دخالت نیست؟ چرا وزارت ورزش این حرف مجیدی را تکذیب نکرد؟ اگر مجیدی اشتباه کرده بود وزارت ورزش می‌توانست آن را تکذیب کند و سکوت وزارت ورزش به معنی تایید این ادعاست.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: مردم ما بسیار باهوش و بهترین قاضی هستند. مردم همیشه فرق خائن و خادم تشخیص می‌دهند. این آدم‌ها باید در قبال رفتاری که با استقلال کردند پاسخگو باشند. قانون از این افراد به راحتی نمی‌گذرد و مردم هم از حق خودشان نمی‌گذرند. مردم دیر یا زود حق این افراد را کف دستشان می‌گذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: