کد خبر: ۸۸۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۱
کمپانی آمریکایی «اکسچنج» سریال ایرانی «قورباغه» را در بازار جشنواره فیلم کن به خریدران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: کمپانی آمریکایی «اکسچنج» سریال ایرانی «قورباغه» را در بازار جشنواره فیلم کن به خریدران بین‌المللی عرضه خواهد کرد.

به نقل از ددلاین، با توجه به افزایش جهانی تقاضا برای سریال های خارجی، کمپانی آمریکایی «اکسچنج» اعلام کرد سریال موفق و ایرانی «قورباغه» ساخته هومن سیدی را در بازار هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن به خریداران بین المللی عرضه خواهد کرد.

«قورباغه» در بازار جشنواره کن

عرضه سریال های تلویزیونی در بازار جشنواره فیلم به ندرت روی می دهد اما مفهوم بارازهای سینمایی در چند سال اخیر و بویژه در دوران کرونا دستخوش تغییر شده است و کمپانی های فیلمسازی نیز روز به روز فعالیت خود را در عرصه محصولات تلویزیونی افزایش می دهند.

در سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگرانی هومن سیدی بازیگرانی چون صابر ابر، سحر دولتشاهی و نوید محمدزاده نقش آفرینی کرده اند. محمدزاده در سال ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر بخش افق های جشنواره فیلم ونیز شد.

«برایان اوشِی» مدیر عامل کمپانی «اکسچنج» در این باره توضیح داد: «هومن سیدی یک استعداد غیرقابل انکار و ستاره ای نوظهور است که فیلم بلند ساخته او نیز تکامل بخش نگاه فوق العاده و توانایی او در پرداخت داستان های پرتعلیق و ساخت جهانی پیچیده است که مخاطبان هر ژانری را سرگرم می کند. بسیار خوشحالیم که این سریال فوق العاده را به تمام جهان عرضه می کنیم و این سریال خارجی می تواند در سراسر جهان بسیار موفق و محبوب شود».

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: