کد خبر: ۸۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۳
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا در گزارشی اعلام کرد: اقدام به خودکشی در میان نوجوانان در دوران قرنطینه افزایش قابل توجهی داشته است.

افزایش اقدام به خودکشی در میان دختران نوجوان آمریکاییبه گزارش خبرداغ ، در مطالعه جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا آمده است: مراجعه به اورژانس به دلیل اقدام به خودکشی توسط نوجوانان به ویژه دختران در دوران محدودیتهای کرونایی در این کشور به شدت افزایش داشته است.

در مطالعه این مرکز آمده است: اقدام به خودکشی در گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال در روزهای اولیه فاصله گذاری اجتماعی کاهش داشته است اما پس از آن در تابستان ۲۰۲۰ در میان دختران و پسران افزایش پیدا کرد. در فصل زمستان اقدام مشکوک دختران نوجوان به خودکشی به ۵۱ درصد افزایش یافت که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ بیشتر شده است. در حالیکه در پسران نوجوان این آمار کاهش داشته است.

این داده ها یک جنبه از آسیب همه گیری بیماری کووید-۱۹ را بر سلامت روان نشان می دهد زیرا اعمال دستورالعمل هایی همچون رعایت فاصله اجتماعی و قرنطینه، روال زندگی روزمره را در سراسر ایالات متحده بهم زده و ممکن است سال ها طول بکشد تا تاثیر کامل آن ظاهر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از هندوستان تایمز، یافته های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا نشان دهنده درماندگی و اضطراب شدیدتر در میان دختران جوان نسبت به شرایطی است که در گزارش های قبلی مشخص شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: