کد خبر: ۸۸۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۷۰
رییس جمعیت هلال احمر دماوند از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در دریاچه «هویر» این شهرستان خبر داد.

غرق شدن جوان ۲۵ساله در دریاچه «هویر» دماوندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رییس جمعیت هلال احمر دماوند از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در دریاچه «هویر» این شهرستان خبر داد.

سعید طاهری از غرق شدن یک فرد جوان هنگام شنا کردن در دریاچه «هویر» دماوند خبر داد و اظهار داشت: حوالی ظهر جمعه ۲۱ خردادماه، یک جوان ۲۵ ساله تبعه افغانستانی به همراه دوستان خود در حال تفریح در دریاچه «هویر» شهرستان دماوند بود که هنگام شنا کردن در آب دریاچه به احتمال گرفتگی عضلات غرق می‌شود.

طاهری افزود: با اعلام گزارش حادثه به سامانه ندای امداد ۱۱۲ بلافاصله تیم‌های امدادی و غواصی به محل حادثه جهت پیدا کردن جسد فرد غرق شده اعزام شدند که به علت عمق زیاد دریاچه جهت پیدا کردن جسد فرد فوت شده تیم غواصی راهی محل حادثه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با اعلام خبر غرق شدن این جوان گفت: در ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه گزارش به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر اعلام شد که بلافاصله یک تیم امداد و نجات از هلال احمر دماوند و یک تیم غواصی از آتش‌نشانی لواسان، مدیریت بحران استانداری و شهرستان دماوند، تیم امداد و نجات هلال احمر، عوامل انتظامی و محیط‌بانی به محل حادثه اعزام و بلافاصله پس از رسیدن تیم‌ها به محل عملیات جستجو آغاز شد.

وی بیان داشت: جنازه این فرد توسط تیم غواصی از دریاچه خارج و پس از انجام مراحل قضائی و اخذ مجوزهای لازم، توسط هلال احمر به محل امن منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد و این عملیات در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خاتمه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: