کد خبر: ۸۸۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۱۸۶
امام جمعه کیش در دیدار با سرپرست جدید شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش این جزیره را یک سرمایه ملی دانست و بر اجرای طرح های عمرانی در حوزه شهری با هدف تقویت نشاط اجتماعی تاکیدکرد.

امام جمعه کیش بر اجرای طرح ‌های عمران شهری با هدف تقویت نشاط و امید اجتماعی در این جزیره تاکید کرد.به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران آب و خدمات ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش امروز چهارشنبه 19 خرداد با حضور در شرکت عمران، آب و خدمات کیش و دیدار با عبدالنبی شرفی سرپرست جدید این شرکت با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ‌های شهری که موجب تقویت نشاط و امید اجتماعی می‌شود ، افزود: جزیره کیش یک سرمایه مهم ملی برای همه هموطنان و ساکنان خونگرم و زحمتکش این جزیره است که باید از آن محافظت شود.

وی با بیان اینکه مردم آثار خدمات و تلاش های مسئولان را می بینند و از اقدامات سازنده حمایت می‌کنند، از تلاش های کارکنان این شرکت در اجرای طرح ‌های شهری قدردانی کرد و گفت: بی تردید بدون اهتمام جدی مجموعه کارکنان و مدیران این شرکت برخی از طرح‌ها سال‌ها مغفول می‌ماند و به طول می‌ انجامید .

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه تعامل و مشورت با مدیران مجرب برای استمرار فعالیت های عمرانی و خدماتی، اقدامات شرکت عمران ، آب و خدمات را رضایت بخش دانست و ابراز امیدواری کرد به طور مستمر با سرعت بیشتری این فعالیت ها ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده همچنین ضمن تاکید بر تسریع مراحل ساخت مصلای کیش و ابراز امیدواری در خصوص اتمام بخش های مختلف این مصلی در ماه های آتی اظهار داشت: اجرای بسیاری از مجموعه ها و بخش ها در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و عمرانی در جزیره‌ای که از دیرباز بهشت امن خانواده ها بوده است خدمتی ارزنده در سوابق شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش خواهد بود.

امام جمعه کیش در پایان با تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب و دو سویه بین شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش و ساکنان این جزیره ، سوابق فعالیت عبدالنبی شرفی در شورای شهر را زمینه ساز آشنایی وی به مشکلات جزیره و بومیان منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد این تجارب و اشراف به شرایط منطقه موجب گسترش عدالت اجتماعی در حوزه خدمات رسانی به مردم و حفظ محیط زیست جزیره باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: