کد خبر: ۸۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۷
۴۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شود که در بین آنها آثار قابل توجهی چون ویل هانتینگ نابغه، رهایی از شائوشنگ و ذهن زیبا به چشم می خورد. همچنین «نبرد نهایی»، «برادران»، «برهوت» و «عروسی» فیلم های جدیدی هستند که این هفته روی آنتن شبکه های سیما می روند.
تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما: ۴۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شود که در بین آنها آثار قابل توجهی چون ویل هانتینگ نابغه، رهایی از شائوشنگ و ذهن زیبا به چشم می خورد. همچنین «نبرد نهایی»، «برادران»، «برهوت» و «عروسی» فیلم های جدیدی هستند که این هفته روی آنتن شبکه های سیما می روند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «سفر صفر علی»، «باغ ماهی»، «روزنامه نگار»، «افسانه شهر قالی»، «نفس بکش»، «بانوی کوچک»، «نبرد نهایی»، «مسافر»، «نیوتن»، «برادران»، «جزیره رنگین»، «برهوت»، «جورج کنجکاو ۲»، «دوست ربات من»، «عروسی»، «تنهایی یک دونده استقامت»، «نابغه»، «تکم چی»، «خانواده گرفتار»، «کارمند نمونه»، «ویل هانتینگ نابغه»، «رهایی از شائوشنگ»، «دوازدهین مرد»، «کوهستان»، «آکیلا و مسابقه کلمات»، «نامه های خیس»، «تولد اژدها»، «مانیکارنیکا: ملکه جانسی»، «ذهن زیبا»، «وقتی عنکبوت می آید»، «عملیات بی نقص»، «لاته و سنگ آب حیاتی»، «سرزمین عجایب»، «کتاب جنگل»، «خواب های خط خطی»، «نبرد خرگوشی»، «طمع، احتیاط»، «دلار»، «اشک انار» و «گلناز» پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «سفر صفرعلی» به کارگردانی «سیدحمیدرضا رفائی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: مدائن الزمان زنجانی در پنهان روی پروژه مهمی کار می کند، تا بتواند ماشین زمان را بسازد، و به آینده برود، او برای این سفر، صفر علی را انتخاب کرده است که از کودکی شاگرد خودش بوده و فرد با استعدادی است، سفر علی عاشق دختری است به نام ماه منیر که دختر دودی الدوله است، درست در شب خواستگاری دشمن صفرعلی زنی را همراه دو بچه کوچک به خانه پدر ماه منیر می فرستد تا با ادعای همسری صفر علی این وصلت را به هم بریزد.

سجاد دیرمینا، فرهاد تاوتلی، آیسان والی، مشهود ابراهیم خانی، صفر علی کریمی، آتش تقی پور و محمد فیلی در فیلم تلویزیونی «سفر صفرعلی» بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی جدید «باغ ماهی» به کارگردانی «سید مجید موسویان»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

«باغ ماهی» در بستر یک قصه ملودرام به مسائل روز جامعه در خصوص انتخابات پیش رو می پردازد.

زهرا اویسی، سلمان فرخنده، سید جواد طاهری، گیتی معینی، مهدی میرزائیان، فرزانه خان محمدی، اصغر تنهایی و مجتبی بیطرفان در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

**************************************************

**** شبکه دو سیما

انیمیشن «افسانه شهر قالی» به کارگردانی «حمیدرضا حافظی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این انیمیشن داستان شهری را روایت می کند که زندگی مردمانش با قالی عجین شده است، اما بیدها دشمن اصلی آنها هستند و ضربه زیادی به فرش‌ها می‌زنند. تا اینکه نوجوانی به نام قباد درگیر ماجراهایی می‌شود که شهر را از شر بیدهای مهاجم خلاص کند.

**************************************************

فیلم سینمایی «نفس بکش» به کارگردانی «اندی سرکیس»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت یک بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم، با بازی اندرو گارفیلد، کلاری فوی و هوگ بُن ویل؛ برداشتی واقعی از زندگی رابین کاواندیس است که طی سفری به آفریقا، دچار ویروس فلج اطفال شده و قادر به حرکت و نفس کشیدن نیست و به کمک دستگاه تنفس مصنوعی و در بیمارستان به زندگی ادامه می دهد.

**************************************************

فیلم سینمایی «بانوی کوچک» به کارگردانی «رینات رول»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی کریستین هوربیگر، ورونیکا فرس و استفانیا روکا؛ درباره امیلی ارنست دختر بچه‌ای فقیر است که با مرگ عمویش آخرین بازمانده خانواده کنتس محسوب می‌شود مادربزرگش خواسته که او به اتریش برود. او می‌تواند از این پس در رفاه کامل زندگی کند و آینده خوبی داشته باشد.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «نبرد نهایی» به کارگردانی «کنگ گوان چیو»، شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جی. سی. چی، لقمان حفیظ و اسری بالاسوب رامانیام خواهیم دید: سال ۱۹۸۰، تیم ملی فوتبال مالزی، به تازگی مهاجم با تجربه خود را از دست داده و منتظر مربی جدید است. جوانان این تیم هر کدام رویای صعود به بازی های المپیک را دارند اما کار گروهی بلد نیستند و با تکروی قصد مطرح کردن خود را دارند.

**************************************************

**** شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «مسافر» به کارگردانی «محمد دستگردی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر کامران که فوق تخصص بیماری های عفونی است از آمریکا به ایران می‌آید تا خانواده‌اش را ملاقات کند. دو خواهرش که هر یک ازدواج کرده و صاحب خانواده هستند به همراه آقاجون که پدر آنهاست به استقبال دکتر در فرودگاه می‌روند و او را با سلام و صلوات به خانه خود می‌برند. به‌نظر می‌رسد که حال دکتر چندان خوش نیست و درگیر بیماری سختی است.

خسرو شکیبایی، سیامک اطلسی، نفیسه روشن، پوریا پورسرخ و رزیتا غفاری بازیگران این فیلم هستند.

**************************************************

فیلم سینمایی «نیوتن» به کارگردانی «آمیت ماسارکار»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این فیلم با بازی راج کومار رائو، پانکاج تریپاتی و آنجیل پاتیل خواهید دید: نیوتن جوانی هندی است که به دلیل تحصیلاتش و علاقه اش به فیزیک نام خود را نیوتن گذاشته است. او به عنوان داوطلب قرار است در انتخابات ایالت هندوستان مسئول یکی از صندوق های سیار باشد.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «برادران» به کارگردانی «چانگ یو جنگ»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جی چانگ ووک، ما دونگ سئوک، لی هانی و لی دونگ هوی خواهیم دید: لی جو و سوک جو دو برادر هستند که به دلیل اختلافاتی که از دوران قدیم با یکدیگر داشته اند از هم فاصله گرفته اند. سال ها پیش مادر آنها فوت شده و به تازگی از روستای پدری به آنها خبر می رسد که پدرشان نیز فوت شده و حالا آنها باید به مراسم عزاداری بروند.

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «جزیره رنگین» به کارگردانی «خسرو سینایی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر احمد نادعلیان یک هنرمند است که زندگی در شهر را رها کرده و به جزیره هرمز می رود، بیغوله ای ویران را می خرد و آن را به موزه‌ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل می کند. عده ای از اهالی در ابتدا به کارهای او به دیده تردید نگاه می کنند و تصور می کنند که او می خواهد از توانایی ها و منابع جزیره سواستفاده کند. آقای نادعلیان یک کارگاه هنری راه اندازی می کند و به اهالی علاقه‌مند جزیره آموزش می دهد که چگونه می‌توانند با بهره‌گیری از خاک‌های رنگارنگ جزیره نقاشی کنند و آثار خود را برای فروش به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه دهند.

مهدی احمدی، صبریه صالحی و قنبر قنبرنژاد در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «برهوت» به کارگردانی «جاستین لی»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کوین ماکلی، تریس ادکینز و میرا سوروینو آمده است: مردی به نام ماتیاس بریچر مامور است خلافکارهای فراری را به دست قانون بسپرد و یا در صورت مقاومت، حکم اعدام را برای آنها اجرا کند. او شهر به شهر حرکت می کند با فراری ها روبرو می شود. بالاخره ماتیاس به زنی جوان برخورد می کند که در عین نگهداری از پدر پیرش باید زمین خود را نیز از چنگ اندازی مسئولین محلی و نوچه های هفت تیرکششان حفظ کند. ماتیاس تصمیم می گیرد از زن در مقابل این افراد حفاظت کند. اما بعد از مدتی متوجه می شود ماتیاس در اصل به دنبال پدر این زن بوده. پدر این زن به دلیل اعمال خلاف قانون فراری است و حکم اعدام برای او صادر شده. ماتیاس وقتی می بیند پیرمرد روزهای آخر عمرش را طی می کند تصمیم می گیرد فعلا حکم را برای او اجرا نکند و ...

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «جورج کنجکاو ۲» به کارگردانی «داگ مورفی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «دوست ربات من» به کارگردانی «استفان شیمک»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «عروسی» به کارگردانی «رای یوراج بانیس»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اودن سانداهو، پرابه گریوال و نیرمال ریشی خواهیم دید: ناوی یک دانشجوی جوان است که در دانشگاه با دختری به نام ماهی آشنا می شود. آنها به هم علاقمند می شوند. ناوی می خواهد به مادر و مادربزرگش بگوید قصد دارد با ماهی ازدواج کند. ولی آنها سر اینکه او با چه کسی ازدواج کند با هم اختلاف دارند.

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم سینمایی «تنهایی یک دونده استقامت» به کارگردانی «تونی ریچاردسون»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی تام کورتنی، مایکل ردگریو، آویس بوناج و آلک مک‌کاون؛ داستان جوانی سرکش است که پس از دستبرد زدن به یک نانوایی محکوم به گذراندن مدتی در مرکز بازپروری شده، با اثبات توانایی های خود در دو خود را نشان می دهد. در زمان های دویدن او به زندگی گذشته خود فکر کرده و تصمیم به بازنگری زندگی خود می گیرد ...

**************************************************

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی «مارک وب»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کریس اوانس، مک کنا گریس و لیندسی دانکان خواهیم دید: مری دختر بچه ۷ ساله ای است که استعداد عجیبی در ریاضی دارد. مادر او نیز استعداد شگرفی در ریاضی داشت اما زود از دنیا رفت. مری با دایی اش فرانک زندگی می کند. کسی سراغ مری نمی آید ولی وقتی متوجه می شوند که او نابغه ریاضی است مادربزرگ (اولین) او به سراغ مری می آید و می خواهد حضانت مری را به عهده بگیرد. اولین به دخترش فشار می آورده تا مسئله خاصی از ریاضی را حل کند ولی ...

**************************************************

فیلم تلویزیونی «تکم چی» به کارگردانی «یدالله صمدی»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان دختری به نام آلما است که در پی قبول شدنش در دانشگاه از روستایشان به تهران می‌آید. پدرش، عاشیق سلیم که نگران اوست وقتی با بزرگی تهران مواجه می‌شود نگران‌تر از قبل به دنبال راهکاری می‌گردد. او تصمیم می‌گیرد در تهران بماند و در قهوه خانه سنتی دوستش صولت به تکم گردانی مشغول شود که...

عاطفه نوری، رحمان باقریان، مینا جعفرزاده، محمود عزیزی، بنفشه صمدی و نیکو خردمند در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

**************************************************

فیلم سینمایی «خانواده گرفتار» به کارگردانی «والتر بالزر»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مل هریس و دانیل بالدوین آمده است: وقتی سه سارق مسلح به خانه یک زن حمله می کنند زندگی او دچار تغییراتی می شود که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «کارمند نمونه» به کارگردانی «گرگ کولیج»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دین کوک، جسیکا سیمپسون، دکس شپارد و اندی دیک خواهیم دید: در فروشگاهی بزرگ کارکنان در تلاش هستند تا عنوان کارمند نمونه ماه را به دست آوردند. زک بردلی و وینس داونی دو کارمند هستند که با هم رقابت می کنند. اما وقتی صندوقداری جدید وارد بازی می شود همه چیز تغییر می کند ...

**************************************************

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی «گاس ون سنت»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مت دیمون، بن افلک و رابین ویلیامز خواهیم دید: ویل هانتینگ جوان ۲۰ ساله‌ای است که در دانشگاه سریدار است و نبوغی ذاتی در زمینه ریاضیات دارد اما استعداد خود را باور ندارد. پروفسور ریاضی دانشگاه استعداد ویل هانتینگ را کشف می‌کند و به کمک دیگران او را وارد پروژه حل مسائل مهم ریاضی می کند ...

**************************************************

فیلم سینمایی «رهایی از شائوشنگ» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی تیم رابینز، مورگان فریمن و باب گانتون؛ داستان اندی دوفرین بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسرش به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می شود. وی تأکید می کند که جرمی مرتکب نشده، ولی قاضی او را گناهکار اعلام می کند. او سال های زیادی را در این زندان می گذراند. آلیس بوید رِدینگ یکی از زندانی های سیاه پوست است که به این شهرت دارد که می تواند هر چیزی را در زندان فراهم کند و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «دوازدهین مرد» به کارگردانی «هارالد زوارت»، پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جاناتان ریس میرز، توماس گولستاد و مدس شوگور پترسن آمده است: یک خلبان نیروهای متحدین در خاک دانمارک به دست دشمن افتاده و اسیر می شود. او در چند مرحله موفق به فرار از دست آلمانی ها می شود و نهایتاً خود را به منطقه ای امن رسانده و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «کوهستان» به کارگردانی «ادوارد دمیتریک»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اسپنسر تریسی، رابرت واگنر و آنا کشفی خواهیم دید: کریس تلر برادر بزرگترش، کوهنوردی بازنشسته، را متقاعد می کند تا در صعودی خطرناک به آلپ برای غارت اجساد یک صانحه هوایی او را همراهی کند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «آکیلا و مسابقه کلمات» به کارگردانی «داگ اچی سون»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آنجلا باست، لورنس فیش بورنز و کیکه پالمر آمده است: آکیلا دختر بچه یازده‌ساله‌ی سیاه‌پوستی است که در آمریکای جنوبی زندگی می‌کند. وی زندگی سختی دارد و در واقع هیچ‌کس نیست که به او اهمیت دهد. پدرش مرده و مادرش هم از وی غافل است و اصلا وجود آکیلا برایش اهمیتی ندارد! برادرش هم جز خلافکاران خیابانی است ولی آکیلا نمی‌خواهد به این شکل به زندگی ادامه دهد. او می‌خواهد در مسابقات بین‌المللی هجی‌کردن کلمات شرکت کند و معلمش به او کمک می‌کند و آکیلا موفق می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «نامه های خیس» به کارگردانی «مرجان اشرفی زاده»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان دختری پاکدامن به نام راضیه است که از مادر بیمار خود مراقبت می کند و برای امرار معاش از یک مزون لباس عروس در تهران سفارش گلدوزی و طراحی لباس می‌گیرد. خانه ای که راضیه و مادرش در آن زندگی می کنند، به صورت اشتراکی متعلق به او و عمه اش می باشد. عمه به دنبال این است که راضیه به ازدواج با پسرش رضایت دهد، اما او مخالف است در نهایت و پس از اتفاقات مختلف، راضیه تصمیم می گیرد با مرد جوانی که به عنوان رابط مزون با دوزنده ها فعالیت دارد ازدواج کند که ...

معصومه قاسمی پور، بهروز شعیبی، مریم بوبانی، جواد عزتی، شیرین بینا و محسن قاضی مرادی در فیلم تلویزیونی «نامه های خیس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «تولد اژدها» به کارگردانی «جرج نولفی»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی بیلی ماگنسن، یو زیا و فیلیپ اِن جی آمده است: در دهه ۶۰ بروس لی یک باشگاه کوچک در سانفرانسیسکو دارد که به هنرآموزان خود کنگ فو و بدل کاری یاد می دهد. او قصد دارد کنگ فو را ترویج دهد و این مسئله با سیاست مخفی نگه داشتن این رشته رزمی تضاد دارد. در همین اثنا یک استاد بزرگ گنگ فو بنام وونگ که قبلا راهب بوده برای زندگی و دور شدن از چین به سانفرانسیسکو مهاجرت می کند و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «مانیکارنیکا: ملکه جانسی» به کارگردانی «کانگانا رانوت و کریش»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کانگانا رانوت، آتول کولکارنی، جیشو سنگوپتا و وایبهاو تاتوادی خواهیم دید: رانی لاکشمی بای ملکه استان جانسی در سال ۱۸۵۷ میلادی، رهبری قیام ملی هندوستان علیه حاکمیت استبدادی بریتانیا را برعهده می‌گیرد اما ...

**************************************************

فیلم سینمایی «ذهن زیبا» به کارگردانی «ران هاوارد»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی راسل کرو، جنیفر کانلی، پل بتانی و ران هاوارد؛ درباره ریاضی‌دان معروف جان نش است که دارای خلق و خویی خاص و نه چندان اجتماعی است، می‌پذیرد که کار روی یک پروژه مخفیانه در زمینه رمزنگاری را آغاز کند، تصمیمی که زندگی او را دگرگون می‌‎کند و...

**************************************************

فیلم سینمایی «وقتی عنکبوت می آید» به کارگردانی «لی تاماهوری»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مورگان فریمن، مونیکا پاتر، مایکل وینکات و میکا بورم خواهیم دید: کاراگاه الکس کراس همسر خود را از دست می دهد، به همین دلیل از کارش کنار می کشد، ولی روزی فردی که با او خصومت شخصی دارد دختری را گروگان می گیرد و او مجبور به بازگشت به شغل خود می شود که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «عملیات بی نقص» به کارگردانی «لی بیونگ هیون»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی لی هانوی و ریو سونگ رایونگ؛ داستان گروهی از کارآگاهان باتجربه است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار تصمیم می‎گیرند عملیات مخفی خود را از طریق تاسیس یک رستوران پیش ببرند اما هنگامی که رستوران آنها معروف می‎شود، شرایط تغییر می‎کند و ...

**************************************************

**** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «لاته و سنگ آب حیاتی» به کارگردانی «رجینا ولکر و نینا ولز»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی «سرزمین عجایب» به کارگردانی «دیلن براون»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

نیک می کند. ژون که از رفتن به پیک نیک پشیمان شده می گریزد اما ...

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی «کتاب جنگل» به کارگردانی «جان فاواریو»، چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی بن کینگزلی، اسکارلت جوهانسون، نیل ستی و ادریس البا خواهیم دید: موگلی نوزادی است که در جنگل رها شده است. باگیرا، پلنگ سیاه او را پیدا کرده و به نزد خانوادۀ گرگ‌ها می‌برد. موگلی در کنار خواهرها و برادرهای گرگ خود بزرگ می‌شود. سال‌ها می‌گذرد و موگلی جنگل را خانۀ واقعی خود می‌داند تا این که با برگشت شیرخان به جنگل که دشمنی دیرینه‌ای با انسان‌ها دارد، موگلی مجبور می‌شود که برخلاف میلش جنگل را ترک کرده و به دهکدۀ انسان‌ها برگردد، اما...

**************************************************

فیلم سینمایی «خواب های خط خطی» به کارگردانی «سیدمحمد حسینی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم ماجرای یک پسر بچه به اسم امیر علی است که شب ها دچار خواب گردی است و خانواده نگران او هستند.

محمدرضا یاوری، نازنین طباطبایی، سامان صادقی و افشین مجاهد در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «نبرد خرگوشی» به کارگردانی «ویل گلاک»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «طمع، احتیاط» به کارگردانی «آنگ لی»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی تونی لئونگ چیو وائی، وئی تانگ و جوآن چن؛ در سال ۱۹۴۲ و همزمان با جنگ جهانی دوم، شهر شانگهای واقع در چین اتفاق می‌افتد.

**************************************************

فیلم سینمایی «دلار» به کارگردانی «ناصر مهدی پور»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

فرامرز قریبیان، صادق هاتفی، عنایت بخشی، آزیتا لاچینی و رضا آشتیانی در فیلم سینمایی «دلار» ایفای نقش کرده‌اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «اشک انار» به کارگردانی «فیاض موسوی»، پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

علی دهکردی، کتایون امیرابراهیمی، پاشا رستمی، سیاوش مفیدی، حسن تسعیری و مه‌لقا باقری در فیلم تلویزیونی «اشک انار» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «گلناز» به کارگردانی «محمود معظمی»، جمعه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

شهرام قائدی، متین ستوده و عسل مردی در فیلم تلویزیونی «گلناز» ایفای نقش کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: