کد خبر: ۸۸۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت قاسم حدادی‌فر ارائه کرد.

آخرین وضعیت کاپیتان گاندو‌ها پس از عمل جراحیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت قاسم حدادی‌فر ارائه کرد.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فردا برای برپایی اردو و حضور در تورنمنت امام رضا (ع) راهی شهر مشهد خواهد شد.

تنها مصدوم ذوبی‌ها قاسم حدادی فر کاپیتان با تجربه این تیم است که مدتی پیش به علت پارگی رباط صلیبی پای خودش را به تیغ جراحان سپرد.

 

امیرحسین شریفیان پور پزشک ذوب‌‌آهن در خصوص آخرین وضعیت حدادی‌فر و زمان بازگشت او به میادین، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: قاسم حدود 20 روز است که فیزیوتراپی را آغاز کرده است. بازگشت او بستگی به شرایط بدنی‌ و ژنتیکی دارد اما پیش بینی ما از روز عمل بین 6 تا 7 ماه است. او باید حدود 2 ماه و نیم تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر بگذارد تا تورم و درد بعد از عمل کم شود و عضله چهار سر آرام آرام به حالت اولیه برگردد. بعد از آن وارد فاز بدنسازی می‌شود و کارهای عضلانی و قدرتی را انجام می‌دهد. به این ترتیب در ماه مهر باید شرایط او را بررسی کنیم و ببینیم در چه وضعیتی قرار گرفته است.

تیم فوتبال ذوب‌‌آهن روز جمعه در چارچوب تورنمنت سه جانبه مشهد به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: