کد خبر: ۸۸۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۳
«محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران در واکنش به ادعاهای همتای آمریکایی‌اش درباره بازگشت به برجام در توئیتی نوشت: هنوز مشخص نیست آیا رئیس‌جمهور آمریکا و بلینکن آماده‌اند سیاست "فشار حداکثری" ترامپ و پومپئو را کنار گذاشته و استفاده از تروریسم اقتصادی به عنوان اهرم فشار برای چانه‌زنی را متوقف کنند یا خیر. ایران به برجام پایبند است. کافی است بند ۳۶ را مطالعه کنید. زمان تغییر مسیر است.

واکنش ظریف به اظهارات بلینکنبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران به ادعاهای همتای آمریکایی‌اش درباره بازگشت به برجام واکنش نشان داد.

ظریف در توئیتی نوشت: هنوز مشخص نیست آیا رئیس‌جمهور آمریکا و بلینکن آماده‌اند سیاست "فشار حداکثری" ترامپ و پومپئو را کنار گذاشته و استفاده از تروریسم اقتصادی به عنوان اهرم فشار برای چانه‌زنی را متوقف کنند یا خیر.

 

وی افزود: ایران به برجام پایبند است. کافی است بند ۳۶ را مطالعه کنید. زمان تغییر مسیر است.

گفتنی است که «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا ساعاتی قبل‌تر در جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شده بود هنوز مشخص نیست ایران از آمادگی یا تمایل لازم برای بازگشت به برجام برخوردار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: