کد خبر: ۸۸۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
عبد النبی شرفی سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد.

انتصاب جدید در شرکت عمران، آب و خدمات کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان در حکمی عبد النبی شرفی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات منصوب کرد.

در حکم جعفر آهنگران خطاب به شرفی آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزنده ، آشنایی به امور شهری و عمرانی بدینوسیله جنابعالی را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات بر می گزینیم. انتظار می رود با همراهی و تشریک مساعی فعالانه همه بخش های درون و برون سازمانی، جزیره زیبای کیش بیش از گذشته، شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات شهری و افزایش سطح امور رفاهی و تفریحی باشد.

نقش شرکت یاد شده در تحقق چشم انداز " کیش برای همه " برجسته و تعیین کننده است، به یقین از تمام ظرفیت برای دستیابی به آن استفاده خواهد شد.

لازم است زیبایی شهری، عمران و آبادانی با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی به سراسر جزیره تعمیم یابد. از خدای بزرگ برای جنابعالی توفیق خدمت بیشتر به کیشوندان عزیز را مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: