کد خبر: ۸۸۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۳۰۱
دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل صحبت های معاون حقوقی باشگاه تصمیم به ترک ایران گرفت.

مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به ترک تمرینات پرسپولیس بازگشت به زادگاه خود شد.

رادو که در فصل جاری همچون چهار سال گذشته روی نیمکت سرخپوشان دوخته شده بود به دلیل بدهی خود از سال گذشته و فصل جاری تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

او پس از رفتن به کرواسی مصاحبه‌هایی را علیه مدیران باشگاه و در رأس آنها جعفر سمیعی کرد تا هواداران این تیم را در جریان مشکلات خود قرار دهد.

دروازه بان دوم سرخ‌ها قبل از ترک ایران سه جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار می‌کند که در یکی از این نشست‌ها سمیعی نیز حضور داشته است. در این جلسات وعده‌های متعددی درباره زمان پرداخت بدهی باشگاه به رادو ارائه می‌شود که هیچ یک عملی نشده و همین موضوع باعث عصبانیت دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌شود.

عصبانیتی که در گفتگویش با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز بروز پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا بحث بین طرفین بالا بگیرد.

شکوری که قصد داشت وعده جدیدی را بابت پرداخت طلب‌های رادو بدهد با صحبت‌های خود، کار را به ترک باشگاه از سوی رادو و در ادامه نوشتن نامه فسخ قرارداد از سوی این دروازه‌بان می‌کند.

او که هنوز نامه فسخ خود را به فیفا ارسال نکرده است در نامه خود به باشگاه خواستار عذرخواهی رسمی باشگاه در قبال خود شده و مطالبات کامل فصل گذشته به همراه این فصل را می‌خواهد.

مبلغی که حدود ۲۵۰ هزار دلار تا کنون است و سرخ‌ها توان پرداخت آن را فعلا ندارند تا حضور این بازیکن منوط به موافقت وی با وعده‌های جدید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه در گفتگو مدیر برنامه‌هایش باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: