کد خبر: ۸۸۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، خرابکاری بودن ماهیت حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران را منتفی دانست و از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه آتش سوزی خبر داد.

تشکیل پرونده قضائی در خصوص حادثه آتش سوزی پالایشگاه ری / دادستانی: خرابکاری در این پالایشگاه منتفی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، خرابکاری بودن ماهیت حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران را منتفی دانست و از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه آتش سوزی خبر داد.

غلامرضا نوفرستی، از تشکیل پرونده قضائی در خصوص حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران خبر داد و عنوان کرد: شب گذشته جلسه فوق العاده شورای تأمین در محل پالایشگاه برگزار شد و تصمیمات لازم در خصوص این حادثه اتخاذ شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خاطرنشان کرد: آتش به طور کامل مهار شده است و خطر سرایت به مخازن گاز مایع و بنزین کاملاً رفع شده است.

وی، خرابکاری بودن ماهیت حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران را منتفی دانست و از تشکیل پرونده قضائی برای این حادثه آتش سوزی خبر داد.

نوفرستی در پایان بیان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی همراه نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: