کد خبر: ۸۸۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۳۷۵
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت مردمی اینترنت با حداکثر سرعت با تامین زیرساخت‌های لازم گسترش خواهد یافت و زمینه‌ای برای شفافیت و نظارت مردم بر عملکرد دولت خواهد بود.

وعده رئیسی در جهت افزایش سرعت اینترنتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت مردمی اینترنت با حداکثر سرعت با تامین زیرساخت‌های لازم گسترش خواهد یافت و زمینه‌ای برای شفافیت و نظارت مردم بر عملکرد دولت خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی در برنامه رادیو فرهنگ:

تمام ساز و کارهای اقتصادی را باید برای ارتقای فرهنگی جامعه اولاً در حوزه آموزش رسمی در آموزش و پرورش بکار گرفت. باید اقتصاد، بودجه‌ها و هزینه‌ها در خدمت ارتقای آموزش و پرورش به کار گرفته شود. سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه زیادی نیست بلکه به سرمایه خود اضافه کردیم.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش مهمی دارد، هرچه ما در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم هنوز هم جا دارد. باید هم کیفیت آموزش را بالا برد و هم اینکه به عدالت آموزشی توجه کرد. مدیران هم هرچه در جهت اجرایی کردن سیاست‌ها و سند تحول آموزش و پرورش تلاش کنند و حواسشان به این باشد که یک نونهال را ارتقای فرهنگی، آموزشی و پرورشی بدهند، اهمیت دارد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: گاهی اوقات، مدیران مدرسه داری می‌کنند. مدرسه داری کار خوبی است اما اگر آن مدیر حواسش به مدیریت و تحقق سیاست‌ها باشد، بهتر از این است که حواسش به مدرسه‌ای که خودش دارد، باشد.

رئیسی گفت: آموزش و پرورش یک شبکه بسیار گسترده است و بیشترین کارمند اداری را دارد و از آن طرف عمومی‌ترین دستگاه است که با خانه هر ایرانی در ارتباط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: