کد خبر: ۸۸۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۳۵۸
در صورتی که مشکل نور پروژکتور‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از تیم فوتبال استقلال تهران برطرف نشود، احتمال تغییر ورزشگاه وجود دارد و شاید اراکی‌ها مجبور شوند در شهر دیگری میزبان آبی‌پوشان پایتخت باشند!

علت نامعلوم بودن محل دیدار آلومینیوم و استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در صورتی که مشکل نور پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای میزبانی از تیم فوتبال استقلال تهران برطرف نشود، احتمال تغییر ورزشگاه وجود دارد و شاید اراکی‌ها مجبور شوند در شهر دیگری میزبان آبی‌پوشان پایتخت باشند!

بر اساس برنامه اعلامی مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، ساعت و محل برگزاری دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک - استقلال تهران از سری رقابت های هفته ۲۵ معلوم نیست و اعلام شده که متعاقبا مشخص خواهد شد.

بر اساس پیگیری خبرنگار ایسنا، ابهام در رابطه با ساعت و محل برگزاری این مسابقه به مشکل پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بازمی گردد و در صورتی که مشکل نور ورزشگاه برطرف نشود، این مسابقه در ورزشگاه دیگری که دارای استانداردهای لازم برگزاری مسابقات است، برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که باشگاه آلومینیوم اراک مجبور شود در شهر دیگری پذیرای تیم فوتبال استقلال تهران باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: