کد خبر: ۸۸۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۹
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت من، دولت تهران نیست بلکه دولت تمام ایران و ایرانیان خواهد بود.

محسن رضایی: دولت من، دولت همه ایرانیان استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت من، دولت تهران نیست بلکه دولت تمام ایران و ایرانیان خواهد بود. آقای محسن رضایی میرقائد در پایان ضبط برنامه تلویزیونی تبلیغاتی استانی خود در ساختمان معاونت سیمای صدا و سیما در جمع خبرنگاران افزود: دولت من، دولت تک تک ایرانیان است و اگر جناحی در آن حضور داشته باشد بدیلیل شایستگی آن خواهد بود.

وی افزود: در برنامه امروز که برای سه استان ضبط کردیم هم به مخاطبان قول دادیم به محض تشکیل دولت، با تک تک استان‌ها سند اقدام https://khabaredagh.irو تحول امضا کنم و در آن سند که منتشر خواهد شد خواهم گفت که برای هر استان چه خواهم کرد.

رضایی افزود: مردم هر استان می‌توانند بر اساس سند همه قول و قرار‌هایی را که با آن‌ها گذاشته ام مطالبه کنند و به یاری خدای متعال، بزودی این سند‌ها تکمیل شده و در اجرا به قول خود عمل خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: