کد خبر: ۸۸۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۱۴۱
سخنگوی دولت گفت: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود.

ربیعی: هیچ بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد / امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام و دیوار تحریم‌ها برچیده شودسخنگوی دولت گفت: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که به نظر شما مذاکرات وین چه زمانی بع اتمام می‌رسد، اظهار داشت: مانع عمده‌ای برای احیای برجام نیست. طبیعی است که بخاطر پیچیدگی‌های تحریمی زمان ترامپ و پیشرفت‌های ما اتفاقاتی است که افتاده و با اراده در پایتخت‌ها را این موضوع هم حل می‌شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدواریم احیای برجام تا پایان این دولت انجام شود. مذاکرات وین هیچ ربطی به انتخابات ندارد و امیدواریم دیوار تحریم‌ها به زودی برچیده شود. هیچ بن‌بستی در مذاکرات وجود ندارد. نباید بگذاریم مذاکرات فرسایشی شود و عجله‌ای هم نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: