کد خبر: ۸۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۸۶۹
محسن رضایی:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یک عده فکر کردند پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی حرف پوپولیستی است من تعجب می‌کنم از کسانی که این حرف را می‌زنند.

به رئیسی گفتم دو قاضی را بگیرید و اعدام کنید و از خود قوه قضائیه شروع کنید/ وعده پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی حرف پوپولیستی نیست/ صندوق جبران مالباختگان بورس را ایجاد می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن رضایی در گفت‌وگوی ویژه خبری درباره پرداخت یارانه ها گفت: یک عده فکر کردند پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی حرف پوپولیستی است من تعجب می‌کنم از کسانی که این حرف را می‌زنند.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ ما ۳۸ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان دادیم که ۶ هزار میلیارد برای ثروتمندان است سوال من این است ما انقلاب کردیم که عدالت باشد؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد : یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای ۴۰ میلیون نفر است.

وی افزود: می‌گویند از کجا قرار است بیاید؟ منابعش وجود دارد طرح من بعد از ۳ ماه آغاز می‌شود.

رضایی درباره پرداخت مالیات و درآمدهای آن گفت: مسئله مالیات اول توجه به فرار مالیاتی است و ما حداقل ۶ درصد دیگر می‌توانیم مالیات بگیریم اما در این شرایط رکوردی که داریم، سخت است.

وی ادامه داد: ۵ هزار شرکت جعلی در کشور برای فرار مالیاتی ثبت شده است که تهش به پیرزن و پیرمردی می‌رسد که دست و پا هم ندارند! ما مقابله با شرکت‌های جعلی را آغاز کرده ‌ایم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی اظهار داشت: یک بخش مهمی از این مساله به عدم نظارت دقیق دولت باز‌می‌گردد. دولت ۱۹ میلیارد دلار به وارد کنند‌ه‌های نهادهای دامی داده است اما بازار رها بوده است.

وی ادامه داد: در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ یک سری اتفاقات در کشور افتاد یک استقامت مردم در برابر مشکلات و یک رها شدگی بازار .

رضایی درخصوص قدرت خرید مردم گفت: ۸ میلیارد دلاری که برای خرید مایحتاج مردم ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی که تخصیص داده شده است را به ۲ ، ۴ میلیارد تقسیم می‌کنیم که در قسمت اول بر روی توزیع کالاها نظارت می‌کنیم بخش دیگر بر روی توزیع ارز نظارت می‌کنیم.

وی درباره خصوصی سازی بیان کرد: مشکل اصلی این بود که اهلیت را دولت کنار گذاشت و هرکسی که پول می آورد دولت به آن کارخانه را می‌فروخت. اهلیت برای د‌ولت است و ضابطه می‌گذاریم اگر تولید نداشت از او کارخانه را می‌گریم.

وی درباره بورس گفت: صدای من را درباره بورس شنیده اید در فرودین ۹۹ نامه ای به آقای روحانی دادم که ایشان گوش نکردند، ابتدا صندوق جبران مالباختگان را به وجود می‌آوردم.

رضایی تاکید کرد : کار ما هدایت سهام به سمت تولید است و بسیاری از کسانی که آسیب دیدند از این طریق سود می‌کنند.

وی افزود: بیمه سهام داران بورس را درست می‌کنیم و برای دراز مدت ادامه می‌دهیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره صندوق جبران ضررها بورسی گفت: بخشی را شرکت های حقوقی که ۷۰ هزار میلیارد تومان خارج کردند با راهکار قانونی باز پس گیری می‌کنند و بخشی هم دولت پرداخت می ‌کند.

وی درباره مبارزه با فساد گفت: هنگامی‌که آقای رئیسی آمدند گفتم دو قاضی را بگیرید و اعدام کنید و از خود قوه قضائیه شروع کنید، معتقدم اگر پاسداران سلامت کشور کار خودشان را درست انجام دهند مقابله با فساد انجام خواهد شد.

وی گفت: مقابله با فساد را با دانه درشت ها شروع می کنم .

رضایی درباره صنعت خوردو گفت: قصه خودرو‌سازی ما پر از درد است ما موشک سازی داریم اما خوردو سازی ما اینگونه است. ما با مهندسی معکوس می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی گفت: امروز ما در تولید توربین رتبه سوم را داریم، باید مدیریت در خودرو سازی تغییر دهیم. تعرفه خودرو را آرام آرام بر می‌داریم تا رقابت شکل گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: