کد خبر: ۸۸۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۵
پرسش فروتنانه عبدالناصر همتی از رهبران سیاسی:
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با تمام آنان که از حذف شایستگان آزرده‌اند همدلم؛ با تمام آنانکه برای جمهوریت نگران‌اند همراهم، اما ایران را چه کنیم عزیزان؟ روزنه‌های امید را که نمی‌شود بست.

ایران را چه کنیم عزیزان؟/روزنه‌های امید را که نمی‌شود بستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالناصر همتی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری طی یک رشته توئیت در صفحه توئیتر خود نوشت:«به عنوان یک تکنوکرات به حضور بیشتر فن‌سالاران در کابینه و تشکیل دولتی مدرن برای چیره شدن بر بحران‌ها، باور دارم؛ همچنین به اثربخشی و ظرفیت سیاستمداران نیک‌اندیش در بهبود حکمرانی و اتخاذ تصمیم‌های سخت نیز آگاهم.»

وی ادامه داد:« بنابراین فروتنانه از رهبران سیاسی و کنشگران دارای مرجعیت در اجتماع، آنانکه به تعامل ازخانه تا جهان باور دارند، آنانکه در برابر تمامیت‌خواهی، سویِ رواداری و گفت و گو می‌ایستند و آنان که انزوا و تحریم را سزاوار ایران نمی‌دانند، می‌خواهم که یاری‌گر من در پاسداری از منافع ملی باشند.»

همتی در پایان گفت: «با تمام آنان که از حذف شایستگان آزرده‌اند همدلم؛ با تمام آنانکه برای جمهوریت نگران‌اند همراهم، اما ایران را چه کنیم عزیزان؟ روزنه‌های امید را که نمی‌شود بست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: