کد خبر: ۸۸۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
باشگاه پاری سن ژرمن به جدایی احتمالی پوچتینو واکنش نشان داد و آن را رد کرد.

واکنش PSG به خبر جدایی پوچتینوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به نقل از فرانس بلو، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره جدایی احتمالی پوچتینو از پاری سن ژرمن به گوش رسیده است.

لئوناردو مدیر ورزشی تیم پاریسی در این باره گفت: پوچتینو قرارداد دو ساله با ما دارد و خبر حضور او در رئال یا بازگشت به تاتنهام صحت ندارد. ما از کار کردن با این مربی خوشحال هستیم و قصد اخراج این مربی را نداریم.

او درباره فصل ناامید کننده تیم گفت: ما قهرمان جام حذفی و سوپر جام شدیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. در رقابت های لیگ هم تا آخرین هفته شانس قهرمانی داشتیم و فکر می کنم که نتایج تیم خوب بوده است. نباید فراموش کرد که شمار بازیکنان مصدوم ما زیاد بود و در میانه فصل با تغییر مربی مواجه شدیم.

لئوناردو درباره قهرمانی توخل با چلسی گفت: انتظار بدتر از این را داشتم(باخنده).این در فوتبال طبیعی است و برای توخل خوشحال هستیم چرا که او برای تیم ما زحمت کشید. باید به سیلوا هم تبریک بگویم و برای او هم خوشحال هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: