کد خبر: ۸۸۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۱
رئیس دیوان عدالت اداری درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین ۶ و ۹ ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق ۹ ماه باشد که اجرای آن از ورود ۱۳ هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند.

توضیحات رئیس دیوان عدالت اداری درباره اعطای مرخصی زایمان به بانوان شاغلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ حجت‌‎الاسلام محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) شورای عالی قوه قضاییه درباره میزان مرخصی زایمان بانوان شاغل بین ۶ و ۹ ماه با پیگیری‌های این دیوان خبر داد و گفت که دولت مصوب کرد مدت مرخصی زایمان با حقوق ۹ ماه باشد که اجرای آن از ورود ۱۳ هزار پرونده به دیوان جلوگیری می‌کند. بر این اساس دستگاه‎‌های اجرایی مکلف هستند با توجه به مصوبه هیات وزیران مرخصی زایمان را ۹ ماهه محاسبه کرده و بر این اساس برای الزام دستگاه‌ها با اجرای این قانونی، نیازی برای مراجعه به شعب دیوان عدالت اداری وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: