کد خبر: ۸۸۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۱
یک نماینده مجلس گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی در ۸ سال نتوانسته اقدامات امیدوارکننده‌ای انجام دهد لذا چگونه می‌تواند در ۵۲ روز باقیمانده به وعده‌های خود عمل کند.

دولت در مدت باقی مانده چگونه می‌تواند به تعهدات خود عمل کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اردشیر مطهری  در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰  خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به استناد بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی پیرامون تبعیض ناروا، گفت: دولت و وزارت راه و شهرسازی در ۸ سال نتوانسته اقدامات امیدوارکننده‌ای انجام دهد لذا چگونه می‌تواند در ۵۲ روز باقیمانده به وعده‌های خود عمل کند، ما از ابتدا جز موارد ناامیدی مردم اقدامات دیگری از دولت ندیدیم، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مشکل دارند و در این مدت باقیمانده چگونه مرتفع خواهند شد؟

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: راه مواصلاتی گرمسار- فیروزکوه ده‌ها سال است با مشکل روبه رو است، میلیاردها تومان برای این مسیر هزینه شده اما با توجه به اینکه در بستر رودخانه است مشکلات عدیده ‌ای را به وجود آورده که به دیوان محاسبات نیز اعلام کردیم و آن‌ها حدود ۵ ایراد و نقص از این مسیر احصاء کردند اما پیگیری برای رفع مشکل صورت نگرفته است.

مطهری یادآور شد: براساس بند ۹ اصل سوم قانون اساسی تبعیض ناروا در خدمات دهی دولت و انجام وظایف آن ها مشاهده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: