کد خبر: ۸۸۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۸۲۹
همتی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس با انتقاد از میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی، از مسئولان دولتی خواست تا در این رابطه لایحه ارائه دهند تا مجلس بتواند میزان حقوق و مزایای آنها را افزایش دهد.

دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی لایحه ارائه دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن همتی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان پس از ۱۰ سال کش و قوس در نهایت توسط دولت و با همکاری خوب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تقدیم شد، اما این لایحه به طور عادی و دارای اشکالاتی است که امیدوارم این کمیسیون با تلاش بسیار زیادی که در این رابطه داشته، در شور دوم نقاط ضعف آن را برطرف کند تا در پی آن بتوان قانونی در شأن معلمان تصویب کرده و از اول مهرماه اجرا شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس یازدهم یادآور شد: بازنشستگان تامین اجتماعی از کمبود حقوق و مزایا رنج می برند و این در حالی است که زمانی کارکنان این سازمان از نیروهای کلاس بالا محسوب می شدند، اما در شرایط کنونی برعکس شده و تقریباً حقوق و مزایای پایینی دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم دولت در این رابطه لایحه ای تقدیم مجلس کند تا بتوانیم کمک شایانی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
0
0
من بازنشسته که حقوقم به نصف همردیف کشوری میباشد سالاری وشریعتمداری وخانم حیدری وکلیه دروغگویان وعدد سازان کلاهبردار این سازمان را به حضرت زهرا واگذار میکنم حق خانواده من وامثال من از گلوی سالاری ها پایین نخواهد رفت .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
چرا آنقدر بیرحمین از اونطرف بوق و کرنا راه میندازین حقوق بازنشسته تامین اجتماعی دو برابر شده از اونور قیمت ارزاق عمومی یعنی خوراک دهن مردم ده برابر میشه روغن کیلویی 20هزار برنج کیسه 300هزار چای200بعد اگه خدای ناکرده بخوایم ناپرهیزی بکنیم مهمان دعوت کنیم باید حقوق یه ماه بره و عد هم مقروض بشیم آخه شماچطور مسئولینی هستین که نمیتونین مشکل قشر ضعیف جامعه روحل کنین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: