کد خبر: ۸۸۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی تقاضای برگزاری اردو را داشته و درخواستی مبنی بر برگزاری بازی دوستانه نداشته است.

عزیزی‌خادم:اسکوچیچ از ما بازی دوستانه نخواستبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی تقاضای برگزاری اردو را داشته و درخواستی مبنی بر برگزاری بازی دوستانه نداشته است.

یکی از همراهان کاروان تیم ملی فوتبال ایران در کیش، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال است؛ او امروز در ورزشگاه المپیک کیش حاضر شد تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین آماده‌سازی شاگردان دراگان اسکوچیچ باشد.

عزیزی‌خادم در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه تمرین، درباره شرایط تیم ملی و روزهای پیش‌روی گفت: وضعیتی که فوتبال فوتبال با آن مواجه است مهم خواهد بود؛ البته برای ما میراث بدی به جا مانده و در یک آزمون سخت تاریخی قرار گرفته‌ایم. با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت و این که نتوانستیم میزبانی را برای تیم ملی بگیریم اما شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شده و بازیکنان در آرامش تمرینات خود را پیگیری می کنند، در این‌جا جا دارد از همه کسانی که این زمینه را برای تیم ملی فوتبال ایجاد کردند، تشکر کنم.

وی افزود: در این آزمون تاریخی خیلی‌ها سربلند بودند و برخی‌ها هم خودشان را عامدانه به غفلت زدند و خیلی‌ها هم بی دریغ و خالصانه از تیم ملی حمایت کردند. افرادی هم با مساعدت‌های آقای نوبخت به تیم ملی کمک کردند. صدا و سیما و رئیس آن و وزیر ورزش هم کمک کردند. وزیر شخصا به موضوعات تیم ملی ورود کرد، آنچه برای ما مهم است کمک به تیم ملی در شرایط فعلی است. باید شرایطی را فراهم کنیم تا سرافرازانه تیم ملی را بدرقه کنیم.

عزیزی‌خادم با ابراز امیدواری درباره صعود تیم ملی گفت: ما در راستای منافع ملی کارهای ما را پیش می‌بریم و تلاش می کنیم؛ جایی هستیم که هشتاد میلیون قلب برای تیم ملی می تپد و باید بتوانیم کارمان را به خوبی انجام دهیم و باعث خوشحالی میلیون ها ایرانی شویم. امیدوارم همگی 25 خرداد خوشحال باشیم و سربلند شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی ایجاد شده و تنگ‌نظری‌هایی که نسبت به تیم ملی و فدراسیون وجود دارد، پاسخ داد: تاریخ در این مورد این افراد قضاوت خواهد کرد و قضاوت آن هم بسیار سخت خواهد بود؛ با این حال وظیفه همه ماست تلاش کنیم تا گره مشکلات تیم ملی باز شود. امیدوارم در روزهای باقیمانده همه در کنار هم کمک کنیم تا تیم ملی برای سربلندی کشور قدم بردارد.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره خبر انتقاد اسکوچیچ در قبال عدم برگزاری بازی دوستانه پیش از اعزام به بحرین گفت: من نمی دانم چه کسی این سوال را مطرح کرده است اما آنچه سرمربی تیم ملی خواسته بود برگزاری اردو بود نه برگزاری بازی دوستانه؛ فدراسیون هم خواسته هایی که سرمربی خواست را در اختیار قرار داد و من این موضوع را از شما می شنوم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: