کد خبر: ۸۸۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۷
سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: مسئولین استان فارس مقصران اصلی عدم کسب نتیجه توسط تیم قشقایی بودند زیرا همچنان چشم به راه حمایت و حتی حضور مسئولین در کنار تیم هستیم.
مسئولین فارس مقصر اصلی عدم نتیجه گیری تیم قشقایی در این فصل بودندبه گزارش خبرداغ، داریوش هرمزی پس از برد یک بر صفر شب گذشته شاگردانش مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان، در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشت: تیم شهدای قشقایی از اعتبار فوتبال فارس رونمایی کرد و در این تیم بازیکنانی حضور دارند که آینده فوتبال فارس هستند که نمونه آن یک بازیکن ۱۹ ساله کازرونی بود که موفق به گلزنی شد.

وی افزود: ما نه تنها برای خودمان بلکه برای فوتبال فارس جنگیدیم و حتی تیم فجر سپاسی هم از این نتیجه بهره برد و در واقع از یک تیم جدید رونمایی کردیم چراکه چند بازیکن خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

سرمربی قشقایی بابیان اینکه پیش بینی یک بازی سخت را بدلیل حمایت کل استان خوزستان از این تیم داشتیم گفت: مظلومیت تیم قشقایی بیشتر باید نمود پیدا کند چرا که این تیم به لحاظ توجه مسئولین واقعاً فقیر است اما از نظر استعداد و حضور بازیکنان مستعد، غنی است.

هرمزی با انتقاد از استاندار فارس و نمایندگان مجلس بدلیل عدم حمایت از این تیم بیان داشت: فکر می‌کنم فعالیت این تیم و تأثیر آن در بحث نشاط اجتماعی برای هیچ مسئولی اهمیت ندارد چراکه ۲۶ هفته است که یکی از آنها برای دیدن بازی تیم قشقایی به ورزشگاه نیامده‌اند و علت اینکه نتایج لازم را در این فصل از مسابقات کسب نکردیم، عدم حمایت همین مسئولین است.

مسئول کادر فنی تیم شهدای قشقایی به بازی بعدی این تیم در ارومیه مقابل نود اشاره کرد و افزود: باچه پولی باید به ارومیه برویم و آیا می‌توان این مسیر طولانی را با اتوبوس طی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: