کد خبر: ۸۸۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
محسن مهرعلیزاده تاکید کرد: به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده ، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقدم علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد

می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بیانیه محسن مهرعلیزاده به این شرح است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

مردم ایران

بار دیگر در آستانه انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داریم. انتخابات حق و تجلی گاه اراده ملت است. هیچکسی اجازه ندارد این حق را از ملت سلب کند. قرار نیست منتظر باشیم کسی این حق را از سر لطف به ملت اعطا کنند. بدون هیچ تردیدى حق گرفتنی است. ملت باید از حق قانونی خود تمام و کمال دفاع کند و از آن بهره جسته و اراده خود را بر کرسی بنشاند.

شکی نیست که ملت، از نهادهای بر آمده از یک انقلاب مردمی، این انتظار را داشت که شرایط  حضور آزاد نامزدهای انتخاباتی با نگاه‌هاى متکثر را فراهم نماید تا هر ایرانی با انگیزه و امید سرشار خود به تحقق اراده اکثریت و اصلاح و بهبود اوضاع امید داشته و هر تحول و  تغییرى  را از مسیر صندوق‌های رای انتخابات فراهم شده ببیند. ای کاش چنین می‌شد.

شکی نیست که جریان اصلاحات علیرغم همه محدودیت‌ها و انسدادها، با امید به خرد و عقلانیت بزرگان کشور و به پشتوانه ملت، بزرگوارانه با همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سازنده وارد میدان خواهد شد.

عرصه سیاست، عرصه واقعیات و ممکنات است. واقعیت این است که اصلاح‌طلبان خیر و صلاح ملت و کشور را در انجام اصلاحات اساسی در ساختارها و نهادها و رویه‌ها، در مدار قانون می‌دانند و اعتقادی به تحول و دگرگونى مبتنى بر رویه‌های غیرقانونی ندارند.

اصلاح‌طلبان حاکمیت و حکومت را ازآن ملت می‌دانند و آرزو دارند اراده ملت در همه امور جاری باشد و در رسیدن به این آرزو پشتیبانی جز اراده ایزدمنان و مردم شریف ندارند و راهی جز ارتقای آگاهی مردم و روزنه‌ای جز انتخابات و مشارکت همه آحاد ملت در تعیین سرنوشت مام میهن نمی‌شناسند.

به خوبى می‌دانیم حریف پر زور است، همه امکانات و ابزارهای قدرت را در دست دارد، اراده ملت را در تضاد با قدرت و منافع خود می‌داند و حاضر است لذا کاهش مشارکت مردم و انجام ترکیب قوا به سرمایه‌های ملی به صورت متمرکز پرداخته و منافع ملی و صلاح ملت را فدای منافع خود کند، می‌خواهد انتخاباتی بی‌رونق و بی‌رمق برگزار کند تا نامزد مطلوب خود را به ملت تحمیل کند، آرزو دارد اصلاح‌طلبان و مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر شرکت می‌کنند فقط به نامزد انتخاباتی مطلوبش رای بدهند.

این قصه پر غصه سال‌هاست که در کشور ما جاری است. در همه انتخابات گذشته همواره رقیب تلاش کرده است عدم مقبولیت خود در نزد مردم را با ایجاد محدودیت‌های قانونی برای منتخبین مطلوب ملت پر کند. اما هر بار که ملت در صحنه حاضر شده، پیروز میدان بوده است. ملت بارها در پای صندوق‌های رای با قاطعیت و با رای منفی خود به رقیب همه ترفندها و مهندسی‌های انحصارطلبان را به هم ریخته است.

در آستانه این انتخابات نیز اصلاح‌طلبان پرچمدار خواست و اراده ملت‌اند. زمان برای تصمیم‌گیری تنگ است. دو راه در پیش روست؛ تحریم گفته یا ناگفته انتخابات و پشت کردن به صندوق‌های رای و تسلیم در برابر خواست و اراده انحصارطلبان و یا حضور و تکرار دوباره با حداقل‌های موجود و نمایش دوباره حضور پر شورو سرشار از شور و اراده ملت.

ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده ، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی ، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تاثیر تفکرو جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند .

بنابراین با نام خدا و اتکاء به ملت و تحقق بى کم و کاست قانون اساسی و با اتکا به خرد و اراده ملت ، از دلسوزان کشور ، بزرگان و احزاب و تشکل های اصلاح طلب و اقشار مردم دعوت می کنیم تا دست در دست هم ، در این برهه حساس ، با حضوری دوباره با یاری و همیاری هم در مسیر اصلاح طلبی و تحقق اراده مردم و مقاومت در مقابل انحصار طلبی و تمامیت خواهی پایمردی کنیم و پرچم پر افتخار اصلاح طلبی و امید ملت را برافراشته نگه داریم و امید را دوباره به ایران عزیز باز گردانیم .

ستاد انتخابات

دکتر محسن مهرعلیزاده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: